T-bone Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Lily skrev: Vil man kunne kommentere/skrive meldinger i tråder når man installerer Tapatalk? Det hadde vært litt greit å kunne oppdatere seg på fitnessbloggen når man er ute på tur også Ja, det skal være mulig Lily 1 Siter
Gjest aaa Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Inger Marie Mjøs skrev: Funker dette om man logger på med "facebook" kontoen sin? jeg kommer ikke inn med den på tapatalk:( Du er i samme situasjon som meg - du må gå inn og få et passord tilsendt til deg. Siter
Gjest aaa Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "T-bone skrev: Test Fungerte ikke :S Siter
T-bone Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 [ATTACH=full]3568[/ATTACH Test[/ATTACH] Siter
Gjest aaa Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "T-bone skrev: [ATTACH=full]3568[/ATTACH Test[/ATTACH] Alle vet hva jeg heter etter testen min. Jeg vet at du har en tørkerull på bordet når du ser på TV, men vil ikke vite hvorfor Siter
Lily Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "T-bone skrev: Ja, det skal være mulig Stolte på deg T-bone, og det funket! Denne meldingen er skrevet gjennom Tapatalk i hvert fall, så det funket med min Samsung Galaxt S II - luv it! Siter
T-bone Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Lars K skrev: Alle vet hva jeg heter etter testen min. Jeg vet at du har en tørkerull på bordet når du ser på TV, men vil ikke vite hvorfor Ha ha! ;-) Siter
T-bone Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Lily skrev: Stolte på deg T-bone, og det funket! Denne meldingen er skrevet gjennom Tapatalk i hvert fall, så det funket med min Samsung Galaxt S II - luv it! Bra det gikk! :-) Siter
Wolfie Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Lars K skrev: Du er i samme situasjon som meg - du må gå inn og få et passord tilsendt til deg. Jeg fikk logga meg inn uten Facebook konto, brukte bare det samme som på forumet Siter
Gjest aaa Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Wolfie skrev: Jeg fikk logga meg inn uten Facebook konto, brukte bare det samme som på forumet Jo, men da har du hatt konto her og lenket den til facebook. Jeg lagde ikke konto først, men logget bare på med facebook-login-en min, og *da* trenger man å trykke på "send passord". Men, det kan jo hende hun gjorde som deg... Siter
Velvet Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Kan man slå aav dette her når man bruker telefon? Jeg vil nemlig bruke fitnessbloggen på vanlig vis på telefonen min! Siter
Espen Espelund Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 "Velvet skrev: Kan man slå aav dette her når man bruker telefon? Jeg vil nemlig bruke fitnessbloggen på vanlig vis på telefonen min! Mm du kan fortsatt gå inn gjennom nettleseren Siter
Velvet Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 "Espen Espelund skrev: Mm du kan fortsatt gå inn gjennom nettleseren Jo, er jo det jeg gjør...altså tenkte da på å slå av den popupgreia som kommer for hver gang man skifter side. Vil ha den bort så jeg ikke pådrar meg hjertefeil Siter
Espen Espelund Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 Den skal ikke komme så lenge man har cookies aktivert. Skal se på saken Siter
Espen Espelund Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 Fjerna hele popupen. De som bruker tapatalk finner forhåpentligvis frem til det uansett Siter
xxxxx Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Kan hende jeg er helt blind, men jeg finner virkelig ikke inbox i tapatalk! Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 30. juni 2012 Skrevet 30. juni 2012 Da er det kommet en update til Tapatalk Til IPad og jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal logge med på når jeg har Facebook integrasjon. Noen som har funnet ut av det? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.