Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 16 år gammel jente som har noen spørsmål i forhold til trening, da jeg er ganske nybegynner på akkurat dette. Jeg er 1.67 cm høy, og veier 55 kilo. Er veldig opptatt av å ha et sunt kosthold, og legger mye tid og penger inn i dette. Spørsmålet mitt handler om størrelse på lår i forhold til trening. Jeg er en hestejente, som konkurrerer aktivt, og har 5 egne hester. Dette resulterer i mye styrke i både lår og mage. ( Nei, jeg har ingen planer om å starte noen diskusjon på om ridning er trening eller ikke, for det merker jeg meget godt svaret på selv.) Jeg har en slank mage, med nokså synlig mage muskulatur, og sprettrumpe. I sommer jobbet jeg som "hestetrener," og var enda mer i aktivitet enn til vanlig, noe som resulterte i vekt nedgang. Jeg gikk ned 5 kilo, og ble rett og slett for tynn, uten en antydning til pupper. Det rare, var at man ikke overhode kunne se en forskjell på lårene mine. De forble store, bulete, og i mine øyne lite feminine. Det eneste som synlig forsvant var puppene. Hva kan jeg gjøre? Er det noen spesifikke øvelser jeg kan gjøre for å minske lårene? Er det fettansamlinger det er snakk om, og at det er naturlig å miste puppene først, eller er det rett og slett muskler? Ser rett og slett dumt ut med super slank overkropp, og giga buler på innersiden av lårene! Setter pris på alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24329-trening-mot-store-l%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier at ridning er god trening, og skal heller ikke diskutere det, men da bør vel også sammensettningen av låra dine si seg selv? ;)

Du har nok fått muskler i låra :)

Men, for å ta det som du spør om da. så er det ikke noe spesielt du kan gjøre for å trene låra mindra, om du vil fortsette å ri.

For, det er ridinga som har gjort at du har fått de vil jeg tro :)