Gå til innhold

Jack 3D og lignende produkter


sontun

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å komme med et spørsmål angående Jack 3D og andre lignende produkter som skal fremme ytelse, fokus osv under trening.

Jeg har brukt Jack 3D en stund nå. Da jeg begynte med det brukte jeg det hver dag, men følte da at effekten avgikk litt etter hvert. Nå har jeg begynt å ta det bare de dagene jeg føler jeg trenger det ekstra kicket, og jeg merker det MYE bedre og på en annen måte en før. Jeg får mer intense treninger, og mer fokus på hva jeg holder på med.

Når jeg tar dette produktet er det akkurat som jeg går litt i min egen verden, nesten som en rus.

Vanskelig å forklare, men omverdenen blir liksom litt mer "tåkete" og fraværende en til vanlig.

Vil ikke gå så langt som å si at det er direkte skummelt, men er jo litt spesielt.

Så jeg lurte på om det er noen andre her som har opplevd lignende resultater av noen slike produkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...