Gå til innhold

Problemer med Proteinfabrikken


Kari

Anbefalte innlegg

Bestilte for 2 uker siden proteinpulver fra PF. Har fått bekreftelse på ordren på mail, men ingen sporingslink eller videre beskjed. Prøvde å ringe de, men ble satt på vent og etter 6 minutter ga jeg opp..Flere som har problemer med levering fra de? Mulig det er jeg som er utålmodig, men synes det burde ha innfunnet seg nå...(n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Proteinfabrikken har trøbbel for tiden. Det du beskriver skjer med stort sett alle bestillinger. Jeg bestilte 21kg gainer for 8 dager siden. Lørdag mottokk jeg en epost fra de der de skrev at de hadde sendt meg feil varer, de har visst mye problem med å sende riktige bestillinger pga noen endringer i systemet. Jeg svarte rimelig oppgitt og irritert og jeg fikk beholde de feilsendte varene som plaster på såret, som ironisk nok var fettforbrennere, og de skulle sende min bestilling samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gymgrossisten sender varene fra Sverige. Varene stopper ofte opp i tollen og blir liggende der et 1-2 uker. Men dem sender alltid varene raskt fra lageret :)

Er du sikker på dette? Ganske sikker på at avsender og returadresse har vært Oslo på mine pakker, dessuten har jeg fått pakker innen 48 timers bestilling flere ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på dette? Ganske sikker på at avsender og returadresse har vært Oslo på mine pakker, dessuten har jeg fått pakker innen 48 timers bestilling flere ganger. ;)

Det er hvertfall det dem forklarte seg med sist jeg etterlyste en pakke som hadde tatt lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også varer derfra, fikk bekreftelsesmail men aldri mail om at varene ble sendt. Jeg bestilte i 10-tiden på dagen (en fredag) så ifølge nettsiden deres skulle varene bli sendt samme dag. Jeg sendte en mail i 2 tiden og spurte om varene ble sendt den dagen, da jeg trengte de til mandag, men fikk aldri svar på mailen. Sendte en ny mail på mandag, og prøvde å ringe uten å få svar (holdt linjen i 20min uten respons!) Sendte ny mail på tirsdagen, og prøvde igjen og ringe de uten hell. Til slutt sendte jeg en melding på facebooksiden og fikk omsider svar på torsdagen(!) om at varene ikke var sendt, og dette til tross for at de hadde trukket pengene på kontoen min. Fikk ingen beklagelse, kun beskjed om at det kunne ta lengre tid dersom varene ikke var på lager. Da jeg svarte at det hadde stått at varene var på lager da jeg bestilte, fekk jeg bare svar om at den ene ikke var på lager før 21.september :confused:

Nå var jeg rimelig forbanna, så da ba jeg de bare avbryte bestillingen min, så jeg fikk bestilt en annen plass. Makan til dårlig service har i hvert fall jeg aldri opplevd :eek: Handler nok ikke fra proteinfabrikken igjen!

Helt greit at de har problemer med siden, men da får de opplyse kundene sine om dette! Og det minste de kan gjøre er å faktisk svare kundene sine... eneste "plaster på såret" jeg ble tilbudt var 35% avslag på min neste ordre, men det blir ikke aktuelt å bestille derfra igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har enda en pakke som ikke er min dukket opp... Tror jeg får all bestillingebe :)

Høres ikke ut som det verste problemet - pakker med ukjent innhold er alltid det artigste :D

Fortsatt problemer fra dems side? Har noen varer jeg skulle ha bestilt, men ikke somlet meg til enda (for lat til å gå til butikken dems :unsure:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil fraråde alle å bestille derfra! Bestilte pakke 11.08, etter et par dager avbestilte jeg pakken, den ble avbrutt og jeg fikk pengene tilbake på konto. Nå 14 september får jeg hentelapp i posten og penger er blitt trukket fra kontoen min for varer jeg absolutt ikke skal ha... helt latterlig!!!!

Årh, dette frykter jeg skjer med meg også!:/ Jeg avbestilte også ordren min, da det var varer jeg trengte raskt. Fikk bekreftelse på at pakken var avbestilt og fikk pengene tilbake på konto, og bestilte varene fra en annen nettbutikk. Men for et par dager siden fikk jeg plutsligt mail om at nå var varene jeg bestilte på lager igjen, og pakken ville bli sendt ut! Jeg sendte mail om at den ordren var avbestilt, men de har jo selvsagt ikke svart på den mailen heller... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt nordicpower.no - Jeg er nybegynner innen dette, men bestilt et par ting derfra.

bestilte fredags formiddag, de sendte pakka mi fredagen og den var i posten min LØRDAG :D

I tillegg så har sendte jeg en epost og spurte om forskjellige ting knyttet til produkter og trening sent en kveld og fikk et langt utfyllende svar hva jeg burde og ikke burde bruke tidlig på morgenen dagen etter.

Vet ikke hvordan servicen andre plasser er og om de er konkurransedyktige på pris, men nordicpower.no er jeg superfornøyd med så langt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt nordicpower.no - Jeg er nybegynner innen dette, men bestilt et par ting derfra.

bestilte fredags formiddag, de sendte pakka mi fredagen og den var i posten min LØRDAG :D

I tillegg så har sendte jeg en epost og spurte om forskjellige ting knyttet til produkter og trening sent en kveld og fikk et langt utfyllende svar hva jeg burde og ikke burde bruke tidlig på morgenen dagen etter.

Vet ikke hvordan servicen andre plasser er og om de er konkurransedyktige på pris, men nordicpower.no er jeg superfornøyd med så langt. :D

Også bor du i Stavanger også da... så de kunne jo nesten levert på døren personlig.

Personlig har jeg BARE godt å si ang proteinfabrikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...