Even Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 dette er treningsprogrammet mitt, jeg tar VELDIG gjerne i mot forslag som gjør det bedre, eventuelt om dere vil jeg skal kutte ned på noen øvelser eller noe annet. 10 minutter oppvarming på tredemølle. Bryst 12x4 dips 12x4 brede pushups 12x2 dumbell flies 12x2 dumbell press Biceps og Triceps Triceps 15x4 dips med stol 12x3 Triceps extension med kabel Biceps 12x3 hammercurl 12x3 hammer preacher curl 12x3 stående bicep curl Rygg 12x3 pull-ups Mage planke 3 ganger til kollaps hofteløft 3 ganger til kollaps noen flere øvelser på skråbenk med vektball. Bein 12x3 beinpress 12x3 Sittende lårcurl 12x3 sittende tåhev om dere kunne hjulpet meg å dele inn disse øvelsene til mandag, onsdag og fredag hadde jeg vært takknemmelig. Som sagt, jeg har aldri laget et treningsprogram før!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen-h Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 1. Finnes mye bedre oppvarming enn 10 min på mølla, prøvd dynamisk oppvarming? 2. Hvis du aldri har laget et program før vil jeg heller anbefale deg å finne et ferdig program som passer for deg. Vil gi deg mye bedre effekt John Martin Fredriksen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 1. Finnes mye bedre oppvarming enn 10 min på mølla, prøvd dynamisk oppvarming? 2. Hvis du aldri har laget et program før vil jeg heller anbefale deg å finne et ferdig program som passer for deg. Vil gi deg mye bedre effekt Men ser dette nogenlunde greit ut? Hadde du giddet å hjelpe meg å dele inn øvelsene på 3 dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen-h Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kommer helt an på hvilket mål du har med treningen din. Jeg har ikke kompetanse på å sette opp treningsprogram og bruker derfor et ferdig oppsatt program. Funker bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Alt for mange øvelser. Prøv starting strength. du har ingen baseøvelser. Håvard Vika 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.