Jump to content

Even

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  1. Heisann! For tiden har jeg et treningsprogram jeg er ganske fornøyd med, men nå tenker jeg det er på tide å bytte ettersom jeg jar brukt det en stund. En uke hos meg ser som regel sånn her ut: Mandag: biceps, triceps Tirsdag: ben Onsdag: bryst Torsdag: rygg, skuldre Har gjerne en dag pause før jeg begynner på nytt, noe som betyr at jeg ikke nødvendigvis trener den eller den muskelgruppa akkurat den dagen i uka. Har noen tips til et treningsprogram som passer med måten jeg vil trene på?? Ps: vil gjerne få til å trene samme muskelgruppe to ganger pr uke
  2. Even

    Proteinpulver! Hjelp!

    Nå for tiden for jeg i meg nok mat føler jeg, er veldig dårlig på å spise en god frokost, men resten av dagen føler jeg at jeg får i meg nok med mat
  3. Even

    Proteinpulver! Hjelp!

    Takk for raskt svar!
  4. Kan jeg erstatte 2 dl vann med 2 dl melk til 2 scoops whey proteinpulver? Kan jeg ta whey før jeg legger meg?
  5. Even

    Program

    Heisann! Lurer på en ting, hvilke dager kan jeg trene forskjellige muskelgrupper? Kan jeg sette det opp med Mandag: bicep og rygg. 21's, preacher hammer curls, pull-up, seated row, korsrygg øvelse, Tirsdag: tricep og bryst. Dips, tricep extension, benkpress liggende, skrå benkpress, flies, Torsdag : ben. Squat, leg press, leg curl, + en øvelse for legger Fredag: mage. Forskjellige øvelser ??? Kan jeg gjøre dette programmet? Noe som ser veldig feil ut? Eller går fet greit å bruke det?? Vil ikke ha kritisering, trenger bare andres mening om det fungerer eller ikke
  6. Even

    Hva burde jeg spise?

    Kjempe hjelp! Tusen takk!
  7. Even

    Hva burde jeg spise?

    Spiser som regel 2 brødskiver med salami til frokost, etterfulgt med 3-6 brødskiver med kalkun/salami til lunsj, også varierer middag fra pasta til biff, til kvelds spiser jeg to brødskiver med leverpostei eller annet jeg finner i kjøleskapet.
  8. Hei! Er 18 år og 170 ca, veier rundt 55-60 kilo, og trener styrketrening 5 dager i uka. Er det noen som kan sette opp en "diett" som kan hjelpe meg å legge på muskler/fett. Vil ikke bli feit, men vil legge på meg muskler og bli større. Bruker 100% whey protein, så legg det gjerne til i "dietten" . Om noen hadde hjulpet meg med dette hadde jeg vært veldig takknemlig! Trenger altså tips til frokost, lunsj, middag og kvelds! Hvor mye kalorier burde jeg få i meg i løpet av dagen?
  9. Even

    Restitusjon

    den er grei! Takk for alle svarene! Ha en flott lørdagskveld videre!
  10. Even

    Restitusjon

    Tusen hjertelig takk for svarene! Har bare ett spørsmål til før du skal få fortsette lørdagskvelden påvirker det treningen på noe måte om man er litt støl?
  11. Even

    Restitusjon

    Trener bicep, tricep, bryst, og litt rygg samme dag, vet ikke om det er mye, men jeg er komfortabel med det, og jeg føler ikke at det blir for mye. Spiser godt med mat hver dag, og får mye søvn. Hva tror du om det? Takker for svarene!
  12. Even

    Restitusjon

    Så du vil ikke anbefale å gå helt ut hver tredje dag? Vil legge til at jeg får mellom 8-10 timer søvn hver natt
  13. Even

    Restitusjon

    Hva mener du med det?
  14. Even

    Restitusjon

    Heisann! Har et enkelt spørsmål om restitusjon. Er det nok med to hviledager for bicep, tricep, bryst og rygg? Og tre hviledager for ben?
  15. Heisann, jeg lurer på om det et mulig å trene (kun vektløfting, ikke kondisjon) mens man er forkjølet? Snakker om tett i nesen, slim i halsen og noe hoste.
×
×
  • Create New...