Gå til innhold

Ernæringsfysiolog på nett?


Lotta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest endel tester av matvarer som bramat utfører og synes de fokuserer på helt feil ting. Nå trenger ikke dette si noe om hvordan de er til å veilede på personlig plan da.

Det er sant. Folkene bak er nok preget en del av de statlige retningslinjene, slik jeg tipper de fleste kliniske ernæringsfysiologer utdannet ved UiO er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan virkelig anbefale denne dama her...

Kristine Melby: http://www.sunnydelig.com/ . Hun jobber som jazzpedagog på skolen min og underviser også i ernæring :thumbsup:

"Diabetiker? Høye kolesterolverdier? Høyt blodtrykk? Cøliaker? Kanskje du er gravid og trenger litt ekstra råd? Eller kanskje sukkeravhengig? Høres sliten, trøtt, energiløs eller tidsklemma kjent ut? Eller vil du rett og slett ha litt opp- backing eller inspirasjon?

Da har du kommet til det rette stedet!

Jeg skreddersyr kostholdet ditt etter ditt behov, enten det gjelder forebygging av sykdom, vektreduksjon, vektøkning, intoleranser og allergier eller andre tilstander som krever planlegging og nøysomhet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...