Gå til innhold

Noen som er kjent med PWO'N " I Am F#cked Up" ?


Anbefalte innlegg

Hei jeg prøvde I am Fucked up Pre-workout i går og doseringen er 10 G pr dosering og inneholder 300 Mg koffein, og jeg tok dette da i går og gikk rett over doet og kastet opp når jeg kom ned på treningssenteret.

jeg lurer på om det er flere som har opplevd dette ?

og om det kan være bivirkninger eller bare koffeinsjokk.

håper på noe svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg prøvde " I am Fucked Up " første gang i starten av Juni etter 2 mnd med trening.

Startet med 1 Scoop , å jeg tar aldri mer enn det.

Er super fornøyd , tar noen økter uten PWO også bare for å ikke bli heeeelt "avhengig" av det . ( om man kan bli det ? )

Noen av grunnene til at du kastet opp kan være at du ikke tåler noe av det som er oppi der , eller så taklet rett å slett ikke kroppen din doseringen. Prøv deg på 1/3 scoop , skjer det samme igjen så vil jeg annbefale deg å bytte PWO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde " I am Fucked Up " første gang i starten av Juni etter 2 mnd med trening.

Startet med 1 Scoop , å jeg tar aldri mer enn det.

Er super fornøyd , tar noen økter uten PWO også bare for å ikke bli heeeelt "avhengig" av det . ( om man kan bli det ? )

Noen av grunnene til at du kastet opp kan være at du ikke tåler noe av det som er oppi der , eller så taklet rett å slett ikke kroppen din doseringen. Prøv deg på 1/3 scoop , skjer det samme igjen så vil jeg annbefale deg å bytte PWO.

jeg prøvde samme PWO i dag men 1/3 scoop og det gikk bare bra :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Nylig kommet ut 2 nye versjoner av denne PWO'n , personlig er jeg veldig fornøyd med begge.

Eneste forskjellen er at jeg ikke blir fult så gira på disse versjonene som jeg ble på den gamle :p

Er det ikke sånn at den ene er mer egnet for pump?Hvis ja,merket du større pump?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at den ene er mer egnet for pump?Hvis ja,merket du større pump?

Jeg merket ikke noe spesielt med den , fikk god pump den dagen , men det pleier jeg å få uansett :p

Men , ja den ene er "Pump Edition" . Den andre er "Halo Edition".

"Pump Edition er Beta Alanin Free , altså ikke noe prikking i kroppen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...