Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg prøvde I am Fucked up Pre-workout i går og doseringen er 10 G pr dosering og inneholder 300 Mg koffein, og jeg tok dette da i går og gikk rett over doet og kastet opp når jeg kom ned på treningssenteret.

jeg lurer på om det er flere som har opplevd dette ?

og om det kan være bivirkninger eller bare koffeinsjokk.

håper på noe svar :)

Skrevet

Jeg prøvde " I am Fucked Up " første gang i starten av Juni etter 2 mnd med trening.

Startet med 1 Scoop , å jeg tar aldri mer enn det.

Er super fornøyd , tar noen økter uten PWO også bare for å ikke bli heeeelt "avhengig" av det . ( om man kan bli det ? )

Noen av grunnene til at du kastet opp kan være at du ikke tåler noe av det som er oppi der , eller så taklet rett å slett ikke kroppen din doseringen. Prøv deg på 1/3 scoop , skjer det samme igjen så vil jeg annbefale deg å bytte PWO.

Skrevet
  "Gordo skrev:
Jeg prøvde " I am Fucked Up " første gang i starten av Juni etter 2 mnd med trening.

Startet med 1 Scoop , å jeg tar aldri mer enn det.

Er super fornøyd , tar noen økter uten PWO også bare for å ikke bli heeeelt "avhengig" av det . ( om man kan bli det ? )

Noen av grunnene til at du kastet opp kan være at du ikke tåler noe av det som er oppi der , eller så taklet rett å slett ikke kroppen din doseringen. Prøv deg på 1/3 scoop , skjer det samme igjen så vil jeg annbefale deg å bytte PWO.

jeg prøvde samme PWO i dag men 1/3 scoop og det gikk bare bra :D !

• 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nylig kommet ut 2 nye versjoner av denne PWO'n , personlig er jeg veldig fornøyd med begge.

Eneste forskjellen er at jeg ikke blir fult så gira på disse versjonene som jeg ble på den gamle :p

Skrevet
  "Gordo skrev:
Nylig kommet ut 2 nye versjoner av denne PWO'n , personlig er jeg veldig fornøyd med begge.

Eneste forskjellen er at jeg ikke blir fult så gira på disse versjonene som jeg ble på den gamle :p

Er det ikke sånn at den ene er mer egnet for pump?Hvis ja,merket du større pump?

Skrevet
  "Jigsaw skrev:
Er det ikke sånn at den ene er mer egnet for pump?Hvis ja,merket du større pump?

Jeg merket ikke noe spesielt med den , fikk god pump den dagen , men det pleier jeg å få uansett :p

Men , ja den ene er "Pump Edition" . Den andre er "Halo Edition".

"Pump Edition er Beta Alanin Free , altså ikke noe prikking i kroppen :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...