sprettin Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Nå har jeg trent styrke i snart 2 år, til nå har jeg trent fullkroppsprogram. Det jeg lurer på er om det er lurt og prøve og splitte litt opp, og hvordan jeg burde gjøre det, noen forslag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qqq Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Forslag, bruk en template som allerede ligger ute ws4sb cressey - show and go/maximum strength x-size phat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LifeGoesOn Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Underkropp/Ovekropp eller Push / Pull splitt kan vel være en god ide 4 dager i uken, så musklene får kjørt seg 2 ganger i uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Høyde?/vekt?/hvor mye løfter du i de tre store? Mål for treningen? 5/3/1 funker jo fint, texas method skal røske ganske godt, smolov hvis du er i det crazy hjørnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettin Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Takk for svar, da har jeg satt opp et 2 splitt program og skal teste det en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettin Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 jeg er 170 , veier rundt 65 og tar 50kg i benkpress, 50 kg i knebøy 60kg i strakmark ( en øvelsen har jeg bare gjort noen ganger enda ) 70 i nedtrekk mål for treningen er bygge muskler så etterpå får vi kikke litt på fettprosenten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvis du fortsatt gjør framgang med helkropp så er det ingen grunn til å endre programmering. Det enkle er ofte det beste. Hvilket program er det du følger? Uansett, med 50kg i knebøy burde det fortsatt være masse rom for videre fremgang Bro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bro Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvis du fortsatt gjør framgang med helkropp så er det ingen grunn til å endre programmering. Det enkle er ofte det beste. Hvilket program er det du følger? Uansett, med 50kg i knebøy burde det fortsatt være masse rom for videre fremgang Yup, hvis det funker hvorfor endre på det Kan hende hun er drit lei av å trene likt gang etter gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.