Lena Ludvigsen Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Men vi var desverre ikke først i heksejakten; http://www.side2.no/helse/article2519575.ece Uansett - Det er vel bare å kjøpe inn vitapro og kreve tilbake pengene når man ikke drar cheerledere eller får akutt vemmelse for røyken Sondre Aalbotsjord 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars85 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Må bare slenge inn en kommentar om at det er det desidert mest irriterende tv-øyeblikket om dagen. Jeg får fnatt hver gang jeg ser den... denne er høyt på lista overt irroterende reklame Fing3rs, Hugo2 og Afterall 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draug Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Trenger ikke å dra grandiosen nedi søla i en vitaeprodiskusjon...helligbrødre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 denne er høyt på lista overt irroterende reklame Haha! Har ikke sett denne på TV enda, og det er jeg glad for. Det der var ille... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenjing Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 denne er høyt på lista overt irroterende reklame Liker spesielt hvordan han sier 'en insekt' ... litt aksent er alt som skal til for litt troverdighet som lege? Hvem veit. Den er irriterende, men vitapro's sang/kramperim med musikk slår den med god margin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.