Gå til innhold

Mat i Italia


Gjest QueenWinther

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Fra i morgen av starter ferien min, og jeg skal være to uker i Italia. Jeg er jo ikke glad i brød osv, men lurer på om det finnes cottage cheese, noen greie typer yoghurt (gresk/skyr i konsistens), kesam og lignende? Har noen av dere erfaringer med det? Jeg har vært mye i Italia, men det var før jeg begynte å bry meg om hva jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Fra i morgen av starter ferien min, og jeg skal være to uker i Italia. Jeg er jo ikke glad i brød osv, men lurer på om det finnes cottage cheese, noen greie typer yoghurt (gresk/skyr i konsistens), kesam og lignende? Har noen av dere erfaringer med det? Jeg har vært mye i Italia, men det var før jeg begynte å bry meg om hva jeg spiser.

Det finnes vel pizza der? :D nomnom! Pasta? nomnom! Ferie er ferie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Det finnes vel pizza der? :D nomnom! Pasta? nomnom! Ferie er ferie! :D

Jojo - men jeg har jo planer om å spise frokost også!

Jeg har nettopp vært to uker i Italia. Du finner alt du trenger på supermarkedene. :)

Flott! Takk (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Problemet er jo at jeg ikke får tilgang til et treningssenter på to uker - skal selvfølgelig løpe litt, hoppe tau, ha kroppsvektøvelser osv, men blir ikke like god trening som normalt. vil derfor passe skikkelig på kostholdet også, meeen kjenner jeg meg selv rett kommer jeg selvfølgelig til å skjeie ut.

Jeg skal også til Italia, neste måned, og jeg har planer om å spise alt jeg kommer over :-P

Ikke hverdag man er i Italia og spise ekte god italiensk mat italian style:-D

Kos deg!

Kos deg, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Skjønner ja, skal selv sørge for treningsrom på hotellet. Hva med å ta med strikk til å brukr til div styrkeøvelser?

Og det å gå mest mulig, istedet for bil/buss/taxi burde funke fint:)

Bilferie - så blir en del kjøring, også fordi vi bor midt på et jorde. Har basseng, så skal svømme + jogge/hoppe tau om morgenen. Har treningssenter på hotellene gjennom Europa både opp og ned, så jeg er ikke bekymret - men vil jo ikke miste muskler og få mer fett gjennom ferien uansett, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På restaurant kan du få kjøpt salater omtrent over alt! Bare pass på å si uten et kilo dressing og mais, og med ekstra kylling :D

De selger mager kesam, og gresk yoghurt, og noen steder cottage cheese, men den fant jeg ikke i mager variant! men de spiller vel ikke noen rolle..:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...