Gå til innhold

Your favorite PRE-WORKOUT food!

Anbefalte innlegg

Siden jeg er nybegynner på dette så tenkte jeg skulle sette min inspirasjon på deres pre-workout food. Selv letter jeg etter shake, smoothie eller noe lett. Syvsoveren orker ikke mye mat når hun våkner så ender som regel opp med og ikke spise før trening. Noe jeg vett ikke er lurt, men gjør det likevel, ved mangel på ideer :confused:

Så vis meg dine favoritter!:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22629-your-favorite-pre-workout-food/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er en annen sak :) Hva med klassisk havregrøt med noe godt oppi ? Shake med vann/melk+banan ect. Bruker altid å hive i meg at par kopper kaffe før jeg starter å løfte

Er ikke så stor fan av noe så mettende når jeg våkner, helst lyst på ingenting. For pinglete til å drikk svart kaffe, bare caffelatte her! Tenker det også ikke er så lurt, mye kalorier? Dunno! Som sagt er nybegynner :couchpotato:

Er ikke så stor fan av noe så mettende når jeg våkner, helst lyst på ingenting. For pinglete til å drikk svart kaffe, bare caffelatte her! Tenker det også ikke er så lurt, mye kalorier? Dunno! Som sagt er nybegynner :couchpotato:

Det er 600 kcal i en liter med hmelk, enda mindre i f.eks lettmelk. Hvor mye kaffe har du planer om å drikke? Dessuten, så vil jo også forbruket øke når du trener, og da bør du jo kunne tillate deg bittepittelitt mer. Hva slags kalorinivåer har du tenkt å ligge på/hva slags vekttap har du sett for deg?

Drikker ikke kaffe vær

Det er 600 kcal i en liter med hmelk, enda mindre i f.eks lettmelk. Hvor mye kaffe har du planer om å drikke? Dessuten, så vil jo også forbruket øke når du trener, og da bør du jo kunne tillate deg bittepittelitt mer. Hva slags kalorinivåer har du tenkt å ligge på/hva slags vekttap har du sett for deg?

Drikker ikke kaffe vær dag. Så ingen planer om å drikke så mye der. Ser for meg egentlig å finne noe "naturlig" og sunt, som feks. Smoothie. Men ikke bestemt meg helt der! Tenke å gå ned til trivelsvekta, 10-15 kilo. Skal også trene meg opptil politihøgskolen:) Vett jeg må ligge på rundt 2000cal for og gå ned, men som de sier, Kalorier inn.. Kalorier ut!

Hva med en frisk smoothie? Har du stavmikser eller blender så kan du jo lage deg en kjempe god en på 1 - 2 - 3 som du sitter å koser deg med i ro og fred :) Må da være noen der ute som har noen gode tips ang dette

Har vært inne på tanken! Men må få kjøpt meg blender først.

Annonse

Jeg digger smoothie. Men kjøp stavmixer, ikke blender. Er enklere (og billigere?), du kan drikke fra samme kopp som du mixer i, og tar mindre plass i oppvakmaskinen.

Kjøp inn frosne bær på rema, mager kesam ev. yoghurt, juice, og mix til du finner noe du liker. Det funker fint å tilsette både proteinpulver, havregryn, solsikkefrø osv. Prøv deg frem for å finne riktig konsistens, du kan ev bytte juice med skummet melk el vann.

Dette gir iallefall meg en knall start på dagen, og jeg føler meg super på trening.

Jeg digger smoothie. Men kjøp stavmixer, ikke blender. Er enklere (og billigere?), du kan drikke fra samme kopp som du mixer i, og tar mindre plass i oppvakmaskinen.

Kjøp inn frosne bær på rema, mager kesam ev. yoghurt, juice, og mix til du finner noe du liker. Det funker fint å tilsette både proteinpulver, havregryn, solsikkefrø osv. Prøv deg frem for å finne riktig konsistens, du kan ev bytte juice med skummet melk el vann.

Dette gir iallefall meg en knall start på dagen, og jeg føler meg super på trening.

Har stavmisker, så dette skal jeg prøve :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...