Gå til innhold

Your favorite PRE-WORKOUT food!

Anbefalte innlegg

Siden jeg er nybegynner på dette så tenkte jeg skulle sette min inspirasjon på deres pre-workout food. Selv letter jeg etter shake, smoothie eller noe lett. Syvsoveren orker ikke mye mat når hun våkner så ender som regel opp med og ikke spise før trening. Noe jeg vett ikke er lurt, men gjør det likevel, ved mangel på ideer :confused:

Så vis meg dine favoritter!:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22629-your-favorite-pre-workout-food/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er en annen sak :) Hva med klassisk havregrøt med noe godt oppi ? Shake med vann/melk+banan ect. Bruker altid å hive i meg at par kopper kaffe før jeg starter å løfte

Er ikke så stor fan av noe så mettende når jeg våkner, helst lyst på ingenting. For pinglete til å drikk svart kaffe, bare caffelatte her! Tenker det også ikke er så lurt, mye kalorier? Dunno! Som sagt er nybegynner :couchpotato:

Er ikke så stor fan av noe så mettende når jeg våkner, helst lyst på ingenting. For pinglete til å drikk svart kaffe, bare caffelatte her! Tenker det også ikke er så lurt, mye kalorier? Dunno! Som sagt er nybegynner :couchpotato:

Det er 600 kcal i en liter med hmelk, enda mindre i f.eks lettmelk. Hvor mye kaffe har du planer om å drikke? Dessuten, så vil jo også forbruket øke når du trener, og da bør du jo kunne tillate deg bittepittelitt mer. Hva slags kalorinivåer har du tenkt å ligge på/hva slags vekttap har du sett for deg?

Drikker ikke kaffe vær

Det er 600 kcal i en liter med hmelk, enda mindre i f.eks lettmelk. Hvor mye kaffe har du planer om å drikke? Dessuten, så vil jo også forbruket øke når du trener, og da bør du jo kunne tillate deg bittepittelitt mer. Hva slags kalorinivåer har du tenkt å ligge på/hva slags vekttap har du sett for deg?