Gå til innhold

Bulgarsk utfall


Arajntos

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til bedre teknikk på bulgarske utfall? Jeg har så SYKT dårlig balanse, og bruker egentlig hele serien på å klare å holde balansen opp og ned... Utroolig frusterende :p

For meg har det også funka å ikke fokusere så mye på balansen og stadiet der man er senket ned, men heller ha fokus på å komme seg kjapt opp igjen framfor å "hvile nede" og fundere på hvordan teknikken bør være på vei opp. Mitt problem i bulgarske utfall er at fokuset ofte kommer på bakre bein (låret) og balansen.

Shiite. Lange, klønete setninger av meg her, men håper du forstod. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om folk har så dårlig balanse så anbefaler jeg heller at de starter med vanlig utfall, både fremover, bakover og til sides. Dette for å styrke balansen. Fokuser på at hele foten skal være i gulvet, ikke bare tærne. Bruker det til oppvarming.

I tillegg skal veien tilbake til utgangspunktet være en bevegelse, siden mange har en tendens til å reise seg opp for deretter og vippe seg tilbake til utgangspunktet.

gjør dette noen uker å se om balansen har blitt bedre. Alt, så kan man gjøre utfall til bosuball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...