Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til bedre teknikk på bulgarske utfall? Jeg har så SYKT dårlig balanse, og bruker egentlig hele serien på å klare å holde balansen opp og ned... Utroolig frusterende :p

For meg har det også funka å ikke fokusere så mye på balansen og stadiet der man er senket ned, men heller ha fokus på å komme seg kjapt opp igjen framfor å "hvile nede" og fundere på hvordan teknikken bør være på vei opp. Mitt problem i bulgarske utfall er at fokuset ofte kommer på bakre bein (låret) og balansen.

Shiite. Lange, klønete setninger av meg her, men håper du forstod. :p

Fortsetter under...

Om folk har så dårlig balanse så anbefaler jeg heller at de starter med vanlig utfall, både fremover, bakover og til sides. Dette for å styrke balansen. Fokuser på at hele foten skal være i gulvet, ikke bare tærne. Bruker det til oppvarming.

I tillegg skal veien tilbake til utgangspunktet være en bevegelse, siden mange har en tendens til å reise seg opp for deretter og vippe seg tilbake til utgangspunktet.

gjør dette noen uker å se om balansen har blitt bedre. Alt, så kan man gjøre utfall til bosuball.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...