Gå til innhold

Ballong mage !!:/


Kris83

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg spiser som gjør at magen eser ut , og vips ser 5 mnd på vei ut!!

Spiste havregrøt med vann og melk - som jeg vanligvis spiser mye av.

Eple, salat og 2 egg 3 timer senere, men - har nesten ikke klart å spise i dag pga sterke sperreballong smerter i magen

Kan det være melk / gluten allergi typ ?!

Lei av å se gravid ut til tider - har vanligvis en normal smal mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg spiser som gjør at magen eser ut , og vips ser 5 mnd på vei ut!!

Spiste havregrøt med vann og melk - som jeg vanligvis spiser mye av.

Eple, salat og 2 egg 3 timer senere, men - har nesten ikke klart å spise i dag pga sterke sperreballong smerter i magen

Kan det være melk / gluten allergi typ ?!

Lei av å se gravid ut til tider - har vanligvis en normal smal mage...

Kan være gluten. Men kan åsså være all fibern du får i deg. Både havregryn og eple har mye fiber som kan blåse ut magen å gi deg luft:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er noe som heter IBS: Irritabel tarm syndrom - Apotek 1. Ellers er det enten oppblåst mage: Hva hjelper mot oppblåst mage? - Apotek 1 eller allergi/intoleranse. ;)

Ser selv ganske gravid ut 80 % av døgnet, på tross av at jeg egentlig er slank nok til å se noen mageruter når jeg strammer hardt. Men har ikke testa for allergi, kan vel gjøre det, er bare så dyrt å dra til legen..-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

eventuelt sette magen på kvelden som standard og bli overrasket over at du ser bra ut på morgenen, en å forvente at morgenformen skal være representativ for hele dagen. Noe jeg mistenker at de fleste gjør, og dermed føler de seg "oppblåst" når de har spist og egentlig er i normaltilstand. Det kan jo hende du har plager, og da ville jeg eventuelt startet med en tur til legen.

Ikke da det neste jeg sier personlig, det er en observasjon generelt og ikke ang deg, bare kom på det. Og det er at om fitnessbloggens forum er representativt for Norges befolkning har 50% gluten og/eller melkeallergi.

Som sagt om alltid sammenligner alt mot sin beste morgen den uken, så vil man alltid føle seg værre en det, men igjen, det er ikke representativt for en person som har spist og vært våken en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...