Gå til innhold

Hvordan skal han egentlig spise?


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har begynt å trene, kjempebra!

MEN; jeg er litt bekymret for spisingen hans.

Altså, fyren har alltid vært tynn, ikke noe særlig muskler. Han kan jo spise hva han vil nesten, uten å legge på seg noe særlig. Slik har han alltid vært.

Han har hatt noen PT timer, og fått et styrkeprogram han skal følge. På treninger klarer han å gi max, noe jeg missunner han veldig for.

Men når han kommer hjem igjen så sier han at han kan spise så mye han vil. Joda, greit nok, fylle på med energi, men hos han betyr det junkfood. Jeg prøvde å få han til å heller fylle på med rent kjøtt og grønnsaker og sånne sunne ting, men nei. Han skal ha pizza når han har trent.

Jeg vil så gjerne han alt beste, men kan så lite om kosthold og trening selv.

Hvordan skal han egentlig spise? Er det noen artikler jeg kan vise han slik at han forstår? Målet er jo muskelvekst, men det er jo ikke bra å "ødelegge" effekten av treningen med dårlig kosthold.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva ville han ha spist om han levde for 3000 år siden i en hule utrustet kun med et spyd og et garn?

Kombiner svaret i spørsmålet mitt med det han spiser nå, så skal du se at det skjer ting :)

Gress og selvdøde dyr? :p

Vis han denne:

IIFYM.com

Spis deretter og slutt å prøv å styr hva mannen din skal spise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste var lik før, men han har bare begynt å interessere seg mer og mer for det. En dag fant jeg han i havregrynet mitt, en dag hadde han slukt kesamene mine og nå har han faen meg begynt på kyllingfilètene. Utover det så bør du vel egentlig la han få spise det han vil. Det bestemmer vel ikke du? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste var lik før, men han har bare begynt å interessere seg mer og mer for det. En dag fant jeg han i havregrynet mitt, en dag hadde han slukt kesamene mine og nå har han faen meg begynt på kyllingfilètene. Utover det så bør du vel egentlig la han få spise det han vil. Det bestemmer vel ikke du? :p

Sparer penger han gubben din då :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste var lik før, men han har bare begynt å interessere seg mer og mer for det. En dag fant jeg han i havregrynet mitt, en dag hadde han slukt kesamene mine og nå har han faen meg begynt på kyllingfilètene. Utover det så bør du vel egentlig la han få spise det han vil. Det bestemmer vel ikke du? :p

KAn ikke være mere ening. akkurat det samme "skjedde" meg også. Han konverterte mere og mere... akkurat i skrivende øyeblikk driver han og graver i BCAA`en min. hehe :)

Men det viktigste budskapet tror jeg er å ikke forandre andre, som det så fint heter. Han bestemmer over seg selv, og vil lytte den dagen han ønsker en forandring :) Men der må trådstarter også være flink og ikke forsøke å tre noe over hue på han. Det funker iaffal ikke på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...