Gå til innhold

Vekk med synlige årer!


Lena Ludvigsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er snakk om å få i seg mest mulig kalorier på billigst mulig måte kan du jo drikke olje.. Siden jeg antar at det ikke er noe fullgodt alternativ ville jeg likevel godt for en god blanding av energitette matvarer (dvs. mye fett) som nøtter, avokado, fet fisk osv og snacks (både "usunt" som sjokolade og chips og sunnere som tørka frukt osv.) Nøtteblanding er en fin blanding av sukker og fett, og smaker supergodt! :D

Eller du kan drikke smoothies med bla. olje (tro meg, du merker ikke litt olje i en blanding.), bær, banan/yoghurt etc.

Husk å ikke spis lettprodukter, og drikk kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med.. less sugar (som i raffinert sukker) altså.. misforstå meg rett.. spis is i sommervarmen, men å "bulke" på is er vel en heller dårlig metode ?.. Bør vel heller bytte ut kyllingfiletene med kyllinglår, torsk/sei/tunfisk og annen mager fisk med ørret, laks, makrell osv?

Pannestekt kveitefilet med saltbakte småpoteter, SPRØstekt bacon og fløtesaus med sopp og sjalottløk ? Der har du en hel drøss med sunne kalorier i en liten og nett middag ! If you like fish, that is !

Eller ørret med soppstuing og ris.. kyllinglår med stekt squash, løk og paprika, karrisaus og ris.. there are endless possibilities når man skal bulke ! Verre å slanke, hate life :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje forsøkt å flytte fokuset litt bort fra å kun spise ren mat. For å gå opp i vekt må du spise mer enn du forbrenner,men det er dermed ikke sagt at all mat er bra mat, men nesten!. Fokuser på å få i deg nok protein, karbo,sunne fettsyrer vitaminer og mineraler, ut over det vil annen mat være en positiv bonus for vektoppgangen SPIS IS!.

Jeg ville unngått å kategorisere mat inn i ren og uren, da dette bare skaper et unødvendig fokus. Mat som blir kategorisert som uren pga energitetthet kan inneholder viktige næringstoffer, på lik linje kan ren man inneholde lite næringstoffer og kun fungere som fyllestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...