Gå til innhold

Tips til hvor jeg kan bestille grønn te kapsler?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk fort tips,men jeg unngår helst å bestille fra ihern ettersom jeg har litt problemer med å gjøre det rett...hehe..fått litt dyre regninger sånn plutselig pga toll selv om jeg har holdt meg under...så jeg synes det er litt skummelt...men takk for tipset,men en annen plass?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Green Burn - 360 kapsler - X-life

X-Life har visst kampanje. Er dette noe som funker?

Mange studier viser at det forbrenner sånn 200 ish kcal mer enn normalt ved høyt inntak mens mange andre igjen viser nada...jeg har trua uansett:P Mulig mye er placebo men det får så være for min del:D tar noe energi kapsler med grønnte og jeg syens de er rååå bra,men jeg må jo ta flere for å få effekten siden det bare er sånn 60 mg grønn te i en kapsel..:huh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan liker du disse? :)

her er studien btw: Effects of encapsulated green tea and Guarana extr... [br J Nutr. 2005] - PubMed - NCBI

jeg synes de er greie:) hvor mye de hjelper på forbrenningen kan jeg dessverre ikke utale meg om siden jeg går mesteparten av året med ganske lav fett%, men prøver de nå bare for moro skyld så om grønn te funker på økt forbrenning eller ikke det tørr jeg ikke å uttale meg om. Men igjen forskning som blir publisert på pubmed er som regel bra. Er eneste de publiseringene jeg stoler på faktisk, men igjen som med all forskning så kan man sette spørmålstegn ved enkelte ting som metode, kontrollgrupper osv.

Så noen mirakel kostilskudd er det nok ikke, men grønn te har jo visse positive effekter ser det ut til så det skader nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er studien btw: Effects of encapsulated green tea and Guarana extr... [br J Nutr. 2005] - PubMed - NCBI

jeg synes de er greie:) hvor mye de hjelper på forbrenningen kan jeg dessverre ikke utale meg om siden jeg går mesteparten av året med ganske lav fett%, men prøver de nå bare for moro skyld så om grønn te funker på økt forbrenning eller ikke det tørr jeg ikke å uttale meg om. Men igjen forskning som blir publisert på pubmed er som regel bra. Er eneste de publiseringene jeg stoler på faktisk, men igjen som med all forskning så kan man sette spørmålstegn ved enkelte ting som metode, kontrollgrupper osv.

Så noen mirakel kostilskudd er det nok ikke, men grønn te har jo visse positive effekter ser det ut til så det skader nok ikke.

Ikke sant,grønn te er jo sunt uansett:) Dessuten er det ikke alle av oss som greier å drikke 3-6 kopper med grønn te hver dag slik de ofte anbefaler:P Da er kapslene greie å ha:D Takk ivertfall,skal prøve meg på disse :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...