Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette Sennheiser-settet har jeg lest mye bra om, og er også de neste jeg skal kjøpe meg hvis de er like bra i butikken. Sennheiser er jo som oftest bra, og så lenge det er buds så slipper man jo problematikken med støy inn og ut.

Jeg bruker Sennheiser Adidas CX680, og er godt fornøyd med valget. :)

Conclusion

Overall, the sound quality of the CX 680s dominates the first couple of quarters, gets a little tired in the second half, but still clenches the win. It’s not the absolute best player on the field, but it gives full effort and is still very enjoyable. There simply isn’t a better option in its tended market of athletes. Normal IEMs are too fragile and costly, cheap earbuds fall out too easily and sound like defeat, and regular headphones are just too bulky. All of the immense forethought that went into the CX 680s provides an eager, ready-to-go attitude out of the box. Even with a slightly high MSRP of $119.95, the CX 680s will prove their worth and functionality. I would provide you with a street price as normal, but seeing as the new Sennheiser-Adidas line isn’t for sale yet anywhere those figures aren’t available. All we can do is now wait, and eagerly I might add!

sennheiser-cx-680.jpg

Er veldig fan av Sennheiser selv og har en del stasj av større kaliber derfra som ikke passer så bra til trening :p Problemet jeg finner med både headset og plugger er at den pinglete Galaxy S2'en og iPod NANO'en ikke klarer å drive opp skikkelig bass sånn som en PC eller Stereo anlegg gjør. Har f.eks et BOSE AE2i som jeg elsker lyden i når det er koblet opp mot en bra mediespiller. Men når jeg har det kobla mot telefon på tur til jobb så blir alt bare rævva og lydbildet er omtrent like bra som i en walkietalkie.. xD

Jeg har veldig god bass i det gamle WESC-settet mitt, vet de leverer plugger også (aner egentlig ikke hvem som lager innmaten der). Egentlig er ikke det en anbefaling, siden det er generelt sett et ganske middelmådig headsett på andre fronter, men det rocka ræv på bunn. Diskant dog, not so much.

Hvis du vil ha den beste innmaten ville jeg kanskje sjekket ut noe fra Denon, de koster jo litt mer også da, men da får du valuta for pengene. Ville stukket på HiFi-klubben og testa ut både Denon og Sennheiser, da kan du jo teste det på din egen musikk så du får se hva de har å gå på.

Annonse

Bruker Street by 50, digger headsett som isolerer lyd utenifra så det er 0 forstyrelser! + god lyd å di sitter bra på plass under kardio å diverse løft. (er også mikrofon, som er kjekt om noen ringer)

SMS Audio - STREET by 50 - Over-Ear Wired

bluebudsx.jpg

Jaybird Bluebuds X

Bluetooth headsett, meget bra lyd, bra rekkevidde, bra batteritid mtp hvor små batteriene er..ish 8t avhengig av lydnivå ofc.

microfon etc. Følger med masse forskjellige fittings så er alltid noe som passer en.

Hvordan er disse å løpe med?

Jeg bruker dette headsettet Stereo Bluetooth Headset BTH-002 - X-life bra lyd og med bluetooth så du slepper ledninger osv, god rekkevidde og bra batteritid, og på en pris fra 469 med fri frakt er det definitivt verdt det ! pluss at det er innebygd mikrofon og volum justering på siden. (y)

Meget bra! Slipper jo tenke på at ledninga er for kort eller noe. Sitter meget godt også. Prøvde å headbange men datt ikke av :p

Da har du ikke headbanga hardt nok! Sett på Pantera "Walk" and do it right this time! :cool:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...