Gå til innhold

Driter lite!


Muskedunder

Anbefalte innlegg

Tjaaaaaaa. Vet ikke helt hvor denne tråden passer. Men prøver den her.

En ting jeg alltid spekulerer på under diett. Hvorfor driter jeg så lite? Kan gå en hel dag uten å kjenne behovet. Er ingen ekspert på tarmavdelingen, men tar det som et godt tegn på at kostholdet er optimalt.

Noen som har innspill?

Hører ofte treningskameratene mine sier at de er på dass å driter 3- 4 ganger om dagen, og dette er et tegn på økt forbrenning osv etc etc... Tenkte jeg skulle sjekke ut litt mere om dette.

Mvh. Muskedunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spiser mindre og antakelig mer fiberrikt. Kameratene dine bæsjer på leggen.
Hahahaha:D

Er enig i dette,mindre tarminnhold blir da mindre driting som du så elegant kaller det;) Spiser man mer bæsjer man mer,enkelt og greit:) Det er jo fint derfor babyer som har begynt med brødskiver og ja,mer fast mat bæsjer mer solide klumper og ja naturligvis mer,sånn er`e:D

Økt forbrenning er det nok ikke,ja man vil jo forbrenne mer om man vennes til å spise mer-vedlikehold altså enn en som spiser i godt underskudd ,som hos deg som er på deff som jeg forstod,vil få lavere forbrenning med tiden ettersom kroppen din får mindre å forbrenne--så den setter altså ned forbrenningen såkalt,fordi den ikke får like mye for å brenne vekk hver dag slik som før:)

Koselig emne på lørdags formidda!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen goes to shit! Ikke vurdert å ta drittpraten din med legen? Siden kompisene dine driter 3-4 ganger dagen... Vurdert tanken på at dem driter så ofte av én grunn?:D If you catch my drift?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...