Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lagde en syykt god en i jula med kikerter som jeg kjørte i kjøkkenmaskinen og blandet med resten av ingrediensene. Sukrinen og kakaoen overskrider jo all smak, så blir jo kun for å få den ''brownieskonsistensen'' ertene funker.. Men altså; Venninnene ble overrasket når jeg sa det ikke var vanlig brownies. Og helt sjokkerte da jeg sa det var med erter.. x)post-24037-14440945077831_thumb.jpg

Slik ble da min oppskrift;

Kikertbrownies med sjokoladebiter;

5 SS havregryn

1 pk kikerter

4 SS sukrin

2SS kakaopulver

1 scoop sjokoladeprotein

ca 1 dl skummet melk

2 ts bakepulver

2 SS lettsmør

2 SS mager kesam

1 proteinsjokolade

Bland alt sammen i en mikser utenom proteinsjokoladen. (hell av vannet på kikertene først). Kutt så opp sjokoladen i biter og bland inn.Hell i form og stek på 200 grader i 20-30 minutter. :)

(følg med).

Det vil jeg tro - men ha i litt ekstra kakao daa ( sjokoladeproteinet setter litt av smaken) , eventuelt kan du prøve å kjøpte regia lett-kakao å ha oppi ( om du ikke er sukkerredd:p) - da vil ikke kakaosmaken bli så ''mørk'' :-D sjokoladebitende var herlige i da, så du kan jo prøve med en mørk en f.eks:D

Annonse

Det vil jeg tro - men ha i litt ekstra kakao daa ( sjokoladeproteinet setter litt av smaken) , eventuelt kan du prøve å kjøpte regia lett-kakao å ha oppi ( om du ikke er sukkerredd:p) - da vil ikke kakaosmaken bli så ''mørk'' :-D sjokoladebitende var herlige i da, så du kan jo prøve med en mørk en f.eks:D

Det skal jeg gjøre når jeg har tid, tusen takk :-)

prøvde dette i går, må nesten si jeg ikke syntes det smakte noe som helst :p hehe så den gikk i søppla gitt

Hørtes aldeles ikke appetittelig ut for min del, da tror jeg det hadde vært bedre å bytte ut sjokoladeglasur med tran på en sjokoladekake.

Men man skal jo ikke si noe før man har prøvd :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...