SlayerDad Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Det finnes bare en Zod: Men litt mer seriøst: 1. Superman er en av de kjedeligste superheltene synes jeg. 2. Znyder er ikke er særlig god regissør. Har fortsatt traumer etter hva han gjorde med 300. Watchmen er akseptabel, men ikke i nærheten av å fange dysterheten i serien. Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Det blir så rått at jeg har ikke ord. Håper den tjener nok penger slik at vi ENDELIG kan få en Justice League film! DukeNukem og BigBoned 2 Siter
John Martin Fredriksen Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Meget glad for at kryptonitt ikke er med i dette "filmuniverset".. hadde håpet at superman skulle få motstandere som kunne utfordre ham fysisk, og ikke bare det typiske scenarioet med Lex Luthor og kryptonitt slik som Superman Returns og Smallville. Håper også at filmen handler om Superman og ikke Clark Kent, da Batman-filmene til Nolan inneholdt cirka 10% batman.... Siter
DukeNukem Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Det blir så rått at jeg har ikke ord. Håper den tjener nok penger slik at vi ENDELIG kan få en Justice League film! This! Det mest urealistiske med Superman tegneseriene er at han er en oppegående journalist, som ikke skriver om at Aksel Hennie har sluttet og follow Tone på Twitter. SlayerDad og Afterall 2 Siter
Oddis Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 This! Det mest urealistiske med Superman tegneseriene er at han er en oppegående journalist, som ikke skriver om at Aksel Hennie har sluttet og follow Tone på Twitter. Han skriver nok om det i dødtiden mellom de store sakene vet du. Tror selv ikke Clark Kent slipper unna agurksesongen (som i Norge varer fra juli-juni). Er bare ikke like spennende å skrive tegneseriehistorier om de dagene... Siter
Afterall Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Håper også at filmen handler om Superman og ikke Clark Kent, da Batman-filmene til Nolan inneholdt cirka 10% batman.... Nolan's Batman-filmer er da vitterlig noen av de beste, om ikke de beste, superheltfilmene som er laget BigBoned 1 Siter
John Martin Fredriksen Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Nolan's Batman-filmer er da vitterlig noen av de beste, om ikke de beste, superheltfilmene som er laget Syntes jeg helt til jeg så denne, heheh Men joda, det er en av de beste "superhelt"filmene, men filmene hadde for lite batman, spesielt den siste. Burde heller het "Bruce Wayne the movie" Siter
BigBoned Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Nolan er jo med på laget i siste Supermann. Håper han får satt farge på filmen ja.. Nolan-Batman filmene er fantastiske! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.