Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med treningen min i forhold til resultatene jeg får. Fordi jeg var fått resultater pver hele kropprn, men magen henger virkelig ikke med. Det er ikke en eneste forskjell her altså. Har trent i to måneder, 4-6 ganger i uka, 3 styrkeøkter og 2 kondisjonsøkter på tredemølle (intervaller for det meste). Kjører baseøvelser (knebøy, markløft osv) pluss mageøvelser som planke, sideplanke, rollouts, woodchoppers, crunches osv. Jeg har lagt alt av søtsaker på hylla, og spiser sunt. Jeg kjenner jeg blir umotivert da jeg begynte med treningen i hovedsak pga magen min. Den var alltid vært litt bulende og oppblåst.

For mange av dere høres kanskje dette teit ut, og at jeg skal være fornøyd, og det er klart jeg er fornøyd med det jeg har fått til til nå, men akkurat når det gjelder magen blir jeg som sagt mer og mer umotivert, og kanskje mest irritert, over at det ikke synes. Jeg er kanskje utålmodig, men synes det er så merkelig at magen ikke vil forandre seg da resten gjør.

Jeg veide 48 kg for 3 mnd siden, idag veier jeg 55 kg. Buksene mine passer nesten ikke lenger fordi jeg har fått muskuløse lår. Armene er sterkere og strammere. Men magen..... Trenger gode tips her altså. Fere som harsamme problem?

Fortsetter under...

har slitt med magen i 3 år nå :p har 4godt synlige mageruter men har fortsatt litt flesk nederst på magen :p var svær før og har misttet utroli mye siden jeg startet men magen er det første du vill ha fremmgang på men det er den sistte plassen du ser fremmgang :p den er tong og fåbortt og eneste tipset jeg kan gi er og ikke gi opp :p bare fortsett som du gjør så kommer det :D men forall del ikke slutt :p

Jeg veide 48 kg for 3 mnd siden, idag veier jeg 55 kg. Buksene mine passer nesten ikke lenger fordi jeg har fått muskuløse lår. Armene er sterkere og strammere.

Liker! Du gjør tydeligvis noe veldig riktig, så keep up the good work!

Har du tatt formbilder eller mål..? For å være helt ærlig er det ikke mulig å ha en mage som faktisk er et problem på den vekta du har, med mindre du er rundt 120cm høy. Hvordan er sjansene for at du egentlig har råflott mage, men ikke ser det selv? Uenighet med speilbildet gjelder omtrent hvert eneste kvinnfolk i universet, og rimelig mange menn.. :)

ser folk skriver at de har 4 ruter og det er trist med litt ekstra flesk..4 ruter er trossalt mer en 0 ruter, eller en tønne..

personlig har jeg definerte lår kasse og armer men 0 ruter, men har heller ikke fett % på 5 eller whatnot..

keep going kort oppsumert

Annonse

Liker! Du gjør tydeligvis noe veldig riktig, så keep up the good work!

Har du tatt formbilder eller mål..? For å være helt ærlig er det ikke mulig å ha en mage som faktisk er et problem på den vekta du har, med mindre du er rundt 120cm høy. Hvordan er sjansene for at du egentlig har råflott mage, men ikke ser det selv? Uenighet med speilbildet gjelder omtrent hvert eneste kvinnfolk i universet, og rimelig mange menn.. :)

Takk :) har tatt formbilder, ikke mål. Eneste tydelig forskjell er lårene mine, magen er helt lik... Den er ofte oppblåst og den buler litt ut, kunne gjerne tenkt meg å få den til å se veltrent ut, for selv om jeg er slank så ser den langt fra trent ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...