Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker du over hvor du ser når du tar bulgarsk utfall? Fokuser på et punkt. Gjør det lettere å holde balansen.

Ellers så kan du jo trene opp balansen med balansepute, gå på smale benker osv. Steder hvor du må holde balansen.[/quo

skal prøve det :-)

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Husk å ha bred nok beinstilling, skal være hoftebredde(om ikke litt mer) mellom føttene.

90% av folka som slet med balanse på utfall-liknende stillinger da jeg trente kung fu, hadde alt for smal beinstilling, og da får man utrolig dårlig balanse. Og samme gjelder bulg.utfall. Men kan hende du har riktig beinstilling da, og da har jeg ikke noe anna tips å komme med enn det som allerede er nevnt over her.^^

Å vinkle foten på gulvet litt utover hjalp meg. Også hjalp det å rett og slett bare gjøre øvelsen en god del, var veldig vinglete i starten sjøl. Holder manual i goblet-grep for øyeblikket, usikker på om dette er mer eller mindre stabiliserende enn å holde manual(er) med armene ned langs sia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...