Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På mange plasser er det ikke lov å trene i kun sokker, og ikke lov å bruke tank top...

kan skjønne at det ikke er lov å bruke tank top, men å trene i sokker er vel ikke noe problem?

er faktisk mange ganger det faktisk er godt og ikke minst bra for deg å kaste bort skoene.

Hva synes dere om dette?

Fortsetter under...

Synes godt man kan trene i singlet og sokker.. men mange skylder på hygieniske ting som feks at man svetter mye på gulvet med sokker... og man kan miste vekter på føttene etc... singlet er vell egentlig bare for ikke å sjenere andre som trener ?

Synes man burde få trene i hva man ville jeg da men ;)

Synes godt man kan trene i singlet og sokker.. men mange skylder på hygieniske ting som feks at man svetter mye på gulvet med sokker... og man kan miste vekter på føttene etc... singlet er vell egentlig bare for ikke å sjenere andre som trener ?

Synes man burde få trene i hva man ville jeg da men ;)

den funker ikke lenger, når hun på sina deg står å trener i singelt, men som mann får man ikke lov:P

Annonse

Å trene på et gym som forteller deg at du ikke kan ha på et klesplagg... Bare vent, snart innfører de LUNK alarm også. Nei slikt vil jeg virkelig ha meg frabedt.

Og gratis pizza første mandagen i måneden, bagels andre tirsdag i måneden og alltid en stor bolle med karameller på disken som "belønning"

Og gratis pizza første mandagen i måneden, bagels andre tirsdag i måneden og alltid en stor bolle med karameller på disken som "belønning"

Eller serverer vaffelkaker på vaffeldagen, pepperkaker til jul og ja, barnebursdager som sprer pølselukt i hele lokalet.

Jeg løfter i hello kitty sokker. De gir meg rå styrke og noen å kjefte på om jeg har dårlige løft. Den dagen noen forsøker å nekte meg og kitty å samarbeide om gode gainz så kommer verden til å være et verre sted. For alltid.

Har aldri opplevd at noen har klaget på at jeg tar av meg skoene på Elixia hvor det er påbudt å bruke sko. Tror de fleste vil bruke litt skjønn her. Litt forskjell på om man går rundt hele økta uten sko eller tar dem av på markløft og bøy også da.

Forøvrig kan markløftslippers være et bra alternativ for de som ønsker å trene uten sko der det ikke er lov å trene i sokker.

http://www.maxrep.no/index.php?main_page=product_info&cPath=7_33&products_id=64

Eller serverer vaffelkaker på vaffeldagen, pepperkaker til jul

Vaffelkaker på vaffeldagen bør jo være obligatorisk da uansett hvor fitness man skal være :p

Jeg løfter i hello kitty sokker. De gir meg rå styrke og noen å kjefte på om jeg har dårlige løft. Den dagen noen forsøker å nekte meg og kitty å samarbeide om gode gainz så kommer verden til å være et verre sted. For alltid.

Tror de gjør et unntak i reglene om du har for vane å skjelle ut sokkene dine :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...