PT · Espen B. Andersson Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Tidligere pleide det å være en rød varsling i faviconet inne på forumet når man hadde usette varslinger, samt et tellerverk, typ (3), foran sidetittelen så man lette kunne se varslinger uten å være inne på sida om man hadde den oppe i nettleseren. Det ser ikke ut til å være her i skrivende stund — fjerna bevisst, eller en bug? Sondre Aalbotsjord 1 Siter
Espen Espelund Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 I frykt for å skkrive som en full sjømannnn. Det ble fjernet fordi koden hadde memoory leak som kræsjet internet exploorer. Jeg skal se på å få det tilbake PT · Espen B. Andersson 1 Siter
FrkHoel Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Memoooory leak er også dumt. Men enda kjipere å skkrive som en full sjømannnnnnn FatUnicorn 1 Siter
Gjest Jester Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 "Espen Espelund skrev: I frykt for å skkrive som en full sjømannnn. Det ble fjernet fordi koden hadde memoory leak som kræsjet internet exploorer. Jeg skal se på å få det tilbake Siter
PT · Espen B. Andersson Skrevet 28. april 2013 Forfatter Skrevet 28. april 2013 Det ville egentlig vært mer overraskende om du fant en kodesnipp som ikke krasja IE. Oddis 1 Siter
Oddis Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 "Espen B. Andersson skrev: Det ville egentlig vært mer overraskende om du fant en kodesnipp som ikke krasja IE. Den vil jeg også ha... Siter
PT · Espen B. Andersson Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Skrevet 8. juli 2013 Savner denne syyykt, assa … du er kanskje ute på fylla ennå, Espen Espelund? Sondre Aalbotsjord 1 Siter
PT · Espen B. Andersson Skrevet 18. november 2013 Forfatter Skrevet 18. november 2013 "Espen Espelund skrev: I frykt for å skkrive som en full sjømannnn. Det ble fjernet fordi koden hadde memoory leak som kræsjet internet exploorer. Jeg skal se på å få det tilbake Lar det seg gjøre? Sondre Aalbotsjord 1 Siter
Espen Espelund Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Har ikke funnet en god addon for dette dessverre Siter
PT · Espen B. Andersson Skrevet 22. november 2013 Forfatter Skrevet 22. november 2013 "Espen Espelund skrev: Har ikke funnet en god addon for dette dessverre OK - er det denne som ble brukt tidligere? http://xenforo.com/community/threads/live-update.27873/page-12 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.