Gå til innhold

Fast & Furious 6


Lisejenta

Anbefalte innlegg

Var ikke gamle gutten da FF1 kom ut. Fikk et ekstremt forhold til filmen og skuespillerne og har alltid fulgt filmene oppgjennom. Til tross for mye middelmådighet, har jeg tatt imot det jeg har fått servert og etter Fast5 ble jeg MEGET positivt overrasket.

Derfor var det ekstremt synd at nummer 6 var ganske så latterlig. Alt fra 5eren skulle overgås. Vi vet jo at naturens lover ikke teller i Fast, men dette ble seriøst for dumt.

Negativt:

-mindre fokus på bil

-mørke kjørescener

-tydelig at klipp av blitt speeda opp

-logiske brister må man forvente.. men hallo

-overgår seg selv og konseptet sitt til de grader. romskip neste?

Det som derimot var positivt var åpningssekvensen. Bra klipping, clean kjøring, skikkelig adrenalin. Hadde resten av kjøringen vært av samme kvalitet og luket bort mye av actionen som er way over the top, kunne dette blitt en kurant FF-film.

Dessverre har Fast-crewet fått for mye penger i henda. Skuffende opplegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes denne var ganske bra! Det er jo ingenting som overgår film 1 og 2, og jeg synes kvaliteten på storyen har tapt seg etter som de sikter mot større forbrytelser og mer og mer ut av det opprinnelige miljøet - filmene handler jo ikke om street racing lengre. Og ja, en del logiske brister ble for store. Men jeg likte den uansett, fan som jeg er :)

Also. Paul Walker er med. Selvsagt ser jeg filmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at åpningssekvensen var knall (y)

Var så digg å se gjengen samlet igjen, at jeg velger å se gjennom fingrene på at det var verdens lengste rullebane, og mindre bilkjøring enn forventet. Blir nok mye mer bil, og sikkert en GOD del fightscener i FF7, siden Jason Statham skal være med ;)

Releasedato (foreløpig) på FF7 ; 11.juli 2014

Gleder meg allerede:D

hehe, like å kid in a candy store :D :D :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne var ganske bra! Det er jo ingenting som overgår film 1 og 2, og jeg synes kvaliteten på storyen har tapt seg etter som de sikter mot større forbrytelser og mer og mer ut av det opprinnelige miljøet - filmene handler jo ikke om street racing lengre. Og ja, en del logiske brister ble for store. Men jeg likte den uansett, fan som jeg er :)

Also. Paul Walker er med. Selvsagt ser jeg filmen :D

haha i know -Blondie :love: (han var vel hovedgrunnen til at jeg så de X antall første filmene :p) selv om jeg har fått mer og mer sansen for Diesel etterhvert (spesielt etter ass-grab'en i verkstedet :p) så var det Blondie som var trekkplasteret :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha i know -Blondie :love: (han var vel hovedgrunnen til at jeg så de X antall første filmene :p) selv om jeg har fått mer og mer sansen for Diesel etterhvert (spesielt etter ass-grab'en i verkstedet :p) så var det Blondie som var trekkplasteret :D

Den ass-graben sitter fast på netthinnen min enda! :p Jeg tror neimen jeg skal se 1'ern jeg nå altså ;)

Jeg likte Fast 6, men enig i at storyen er litt ute ifht 1 og 2. Men still, det er Vin Diesel, Paul Walker, The Rock og SÅ kommer Jason Statham? Holy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ass-graben sitter fast på netthinnen min enda! :p Jeg tror neimen jeg skal se 1'ern jeg nå altså ;)

Jeg likte Fast 6, men enig i at storyen er litt ute ifht 1 og 2. Men still, det er Vin Diesel, Paul Walker, The Rock og SÅ kommer Jason Statham? Holy! :D

Hva mener du med at storyen er litt ute ifht til de to første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...