Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spis. Bli mett. Stopp.

Njaaa.. ikke alle er helt der at det funker så lett. Jeg bruker MyFitnesspal for å logge det jeg spiser, og det gjør det enklere for meg å "skjønne" at nå er jeg mett. Spesielt mandag og tirsdag er ikke så lett, etter litt utskeielser i helgen. Da blir jeg fortere og mer sulten. Det er lett (for meg ihvertfall - regner med at det gjelder for andre også) å trene opp magesekken til å tåle mer, og da må jeg tåle at den er litt uvenn med meg når den skal krympes også.

Har ikke mulighet til og veie, (...)

Jeg veier aldri det jeg spiser, er for mye græier og så minner det meg om tantene på Grethe Roede. Jeg har lært meg å kjenne igjen vekt, for det er jo mye vi løfter på hele tiden; en pakke pålegg, 1 kg mel, en pakke smør osv. Så jeg tar vekta på gefühlen og om det ikke blir helt riktig så mener jeg selv at jeg er på veldig riktig spor. Samme med kyllingfilet - tar det på øyemål; små, mellomstore og store.

Og ja, det er ikke proteinene i kyllingen og det der sunne i brokkolien du legger på deg av. Vær heller mer observant på saus, dressing, ris-brød-pasta-poteter, smør, meieriprodukter osv.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20045-hvor-mange-kalorier/#findComment-739300
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...