Gå til innhold

Store leggmuskler?


ZuZu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh, jeg kjenner meg SÅ igjen i det ZuZu sier. Jeg har også muskuløse legger pga genetikken, og kan fort skjemmes over de når jeg går i shorts og skjørt og korte kjoler, dog det ser veldig bra ut med høye hæler. Ofte har folk kommentert at jeg markerte legger, ofte bare positivt ment heldigvis ^^ Jeg har gått ned ti kilo og leggene er akkurat de samme i omkrets som for ti kilo siden, så må vell bare godta de jeg også og fortsette å trene de :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned ti kilo og leggene er akkurat de samme i omkrets som for ti kilo siden, så må vell bare godta de jeg også og fortsette å trene de :)!

Ja akkurat den biten er så rar, hehe. Man skulle trodd det forsvant litt der også med alle de kiloene, har mista rundt 19 selv :) men vi får være stolte og trene det vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...

Jeg ser at dette forumet er veldig gammelt, men jeg søkte litt rundt på nettet etter forum også fant jeg dette. Nå har jeg laget bruker egentlig kun for å si at du er ikke alene! Jeg levde en gang som et uvitende barn fri for bekymring angående utseendet mitt. Jeg hadde dårlig hud gjennom hele ungdomsperioden, så derfor var det liksom ikke så stort fokus på resten av kroppen min. Jeg har alltid vært den minste, den lille spinkle piken som aldri vokste. Pupper fikk jeg ikke før jeg var 15 år, men jeg har alltid vært ganske muskuløst bygd i armer, mage og ben.

Da jeg var liten var det ikke fullt så merkbart i og med at jeg ikke hadde utviklet meg ferdig, men en ekkel dag da jeg hadde fylt 18 år og var på byen for første gang med mine nærmeste venner på den tiden og vi vandret rundt på brosteinen med høye hæler og følte oss frie og franke så snudde ting seg litt. Jeg har aldri vært den mest selvsikre, men har heller aldri hatt så mye å plukke på ved meg selv. En tilfeldig eldre gutt kom løpende bak meg og tok tak i leggene mine og skrek ut "Fy f** for noen grove legger du har!" Jeg er selvsagt ikke sikker på om det var en negativ bemerkning eller om han bare ble "amazed", men det føltes derimot ikke bra for meg i det hele tatt.

Etter det begynte jeg å innse at jeg har unormalt store legger i forhold til de andre jentene rundt meg, og angsten rundt det har vokst seg større og større for hver dag siden. De andre kompleksene mine har jeg fått gjort noe med. Lange hår på armene er en kjapp barbering unna og den dårlige huden min ordner seg med hudrens, sol og sminke. Det er derimot ingenting jeg kan gjøre med leggene.

Jeg er nå nettop fyllt 22 år og er fortsatt en spinkel jente på 55 kilo og 163 cm høyde. Jeg bruker S i overdeler og har ikke hofter heller. Jeg har en grei rumpe, men er ellers svært smal over alt. Så kommer leggene. De fleste venninnene mine hater at jeg kommenterer dem, men de passer enkelt nok ikke til kroppen min! Det er faktisk et ganske stort problem for meg å finne bukser som passer og er behagelige. Jeg må ha XS eller S i hoftebredde, og 30 i lengde, og disse typene bukser er de minste du kan få tak i! Problemet med disse buksene er jo da å få plass til leggene. Ofte har jeg vært inne på prøverom frustrert over at jeg ikke fysisk får på meg buksa fordi den er for stram i leggene. Jeg har foreløpig kun funnet ett buksemerke som flatterer beina mine, og det er Topshop. Ikke overraskende er det ikke mulig å få tak i dem i Norge (hverken butikk eller å bestille på nett). Det som gjør de buksene så bra er at stoffet er såpass stretchy at jeg kan kjøpe bukser med rett lengde og hoftebredde uten at leggene mine blir kvalt.

Jeg er som dere også sier svært ukomfortabel når jeg går med bare ben, og trives best når jeg kan ha på svart strømpebukse til skjørt eller shorts. Heldigvis for meg så har venninnene mine ikke syltynne modellegger, så jeg skiller meg ikke såå mye ut. Men de ser fortsatt mer proporsjonerte ut da de har bredere hofter og større kvinnelige former enn meg.

Har googlet rundt utallige ganger for å finne metoder til å redusere størrelsen, men det er visstnok ingen annen kur enn å ta operasjon... Eksen min elsket leggene mine, og sa at han syntes muskuløse legger var sexy. Det er det derimot svært få andre gutter som synes, og jeg er nærmest redd for at leggene mine skal forhindre meg i å finne noen.

Vet ikke helt hva som er poenget mitt med denne posten, annet enn å formidle mine egne problemer og si ifra om at dere ikke er alene! Vi burde lage en støttegruppe hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...