Gå til innhold

Kvikki

Medlemmer
  • Innholdsteller

    74
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Kvikki

  1. Ikke sant, syns det har funka bra hittil, men får jo så mange rare beskjeder om alt mulig, og da blir jeg jo usikker.. Men men,, bare å trene hardt og jobbe.så får jeg se hvordan resultatene blir fremover også har jo fått litt mer muskler og såntvsiden jeg starta å trene da;)
  2. Jupp, har gått igjennom guiden der nå men må nesten komme meg avgårde, nå blir det trening før en senest på jobb;)
  3. Jeg har jo veldig lyst til å bli sterk, men også få muskler da:p men med tunge løft, skal man da ha mer pause i mellom?
  4. Ja, trene tungt har jeg skjønt er tingen:) Hehe, ja, mente 3serier med 12 reps..
  5. Ja, du har Jo rett i det da:) men til fettklump å være, så syns jeg tung styrke trening er kjempe gøy.. Får bare fortsette med treninga.. Men hva med 3x12 på reps osv, hvordan funker det?
  6. Tror kanskje det kan være lurt å følge den ja:) etter alle disse svarene føler jeg meg bare mer usikker..
  7. Leggene mine har alltid vært store, 42 cm!! (Nesten sånn at jeg skammer meg) Leggene må nok være med å trene de også Hehe, vil jo heller ha muskler enn at de er slappe:p
  8. Takk for støtten!! Jeg syns også at styrketrening er viktig, og syns fort at gruppetimer ikke blir like "harde".. Misforstå meg rett, presser meg hardt de gangene jeg er med på det, men styrketreninga er noe eget. Også er det faktisk mange som kommer og skal hjelpe til med teknikker osv.. Fikk plutselig to trenere som skulle vise meg første gangen jeg tok markløft, vips.. Der ble jeg bitt av basillen.ingenting er mer gøy enn p høre at de digga teknikken min og sa jeg var super flink!! Godt å høre at det er flere som får slike kallenavn;) Hehe
  9. Leggene mine får leve sitt eget liv:) Men ingen av de er feil?!
  10. Høres bra ut! blir bare mer motivert til å trene mer og hardere fremover nå Tusen takk for det
  11. Høres bra ut:) vet uansett at jeg kommer til å følge deg og loggboka di:) masse inspirasjon og hente. Og vekker du konkurranse instinktet mitt grusomt mye også! Hehe keep up the Good work!
  12. Hvor lenge har du holdt på med trening om jeg kan spørre?
  13. De er mer opptatt av gruppetimer og spinning. Har blitt med på noen gruppetimer også, så ser de presser seg mer på timene enn i studioet der store gutta trener.. Men har lært meg en ting: jeg har like mye rett til å være der som de.. Så stopper ikke midt i et sett fordi noen kommer og vil løfte;)
  14. Ja, kosthold er viktig. Jobber hardt der også, men prøver å få i meg masse proteiner (kylling, biff osv osv) har fått dilla på kyllingfilet og brokkoli:) takk for det assa:)
  15. Ja, har både sett og merka forskjell siden jeg starta ( bare å se loggboka mi) Hører mer og mer på gutta på gymmen og får mye bedre resultater
  16. Ja, venninna mi sier hun ikke ser noen resultater siden jul.. Men jeg har ihvertfall tatt en del bilder for å følge med på om det skjer noe med kroppen min.. Har blitt helt hekta på å løfte tunge ting... jeg blir bare mer og mer motivert for jo mer jeg klarer å løfte. Godt å høre at det funka for deg:D da kan jeg fortsette med god samvittighet
  17. Det var tanken min også. Hun hadde nemlig lært seg det. Riktig nok klarer jeg bare 35 i benken, i starten klarte jeg så vidt å løfte stanga... 40 i markløft , 37,5 kilo knebøy og 20 i millitærpress, (millitærpress Harvest bare testa 1 gang) men ettersom at jeg kun har trent siden januar ogaldri testa noen av disse øvelsene tidligere, så har jeg mye å jobbe med. Men jeg digger disse øvelsene.. Venninnene mine hater alle disse tingene... Noen av venninnene mine mener at jenter ikke skal trene sånn..
  18. Takk for et herlig svar:) jeg syns det er gøy å løfte 5x5 og løfte tungt. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det å bli tynn, men heller få ned fettprosenten og heller stramme opp. Jeg merker allerede forskjell. Man kan se bilder i loggboka mi.. Godt å høre at du spiser som en hest. Jeg prøver å få i meg riktig mat og ordentlige måltider iløpet av dagen. Prøver å si til venninna mi at det funker dårlig med et måltid fra mcDonalds to ganger om dagen eller droppe å spise i det hele tatt... Så det BR funket for deg å kjøre 5x5?
  19. Nå vet jeg ikke helt om det blir riktig å henvende meg her, men trenger råd.. Har da bare trent siden januar og er gira på å få frem muskler.. Selv om jeg ønsker å bli slank, så ønsker jeg både å være sterk og at man kan se at jeg har muskler.. Når jeg trener alene pleier jeg å kjøre 10x3, men med gutta blir jeg med på å kjøre 5x5. Noe jeg også liker. Men idag var jeg da på trening med ei venninne og gutta.. Kjørte vanlig program med 5x5. Helt til venninna mi sier at dette blir helt feil. Da prøver jeg å si det kommer litt an på hvordan du vil trene osv.. Men hun mente at dette var noe je
  20. Jeg bytter gjerne mine " klubbe" legger;) hihi:p
  21. Ja, blir vel aldri klok på leggene mine jeg heller, men.. Takk for det Lisa, gjorde ihvertfall dagen litt bedre at du sa det;) Leggmusklene på bildene var insane!
  22. Får høre at de ikke ser store ut, men alle støvletter osv og fine sko tilsier noe annet:p
  23. Ja, nå ble bildene feil vei også.. Vet ikke hvordan jeg fikser det:)
  24. Ene bildet prøver jeg ihvertfall å stramme legg musklene..og den øverste klumpen vil jeg heller ha mer avlang:p
  25. Ja, det er de garantert: skal se om jeg finner bilde:p Hehe så får dere sett:p
×
×
  • Opprett ny...