Gå til innhold

Selvbruning?


JHP

Anbefalte innlegg

Nå er sommern her snart (forhåpentligvis) :D

Å trenger noen tips for å bli brun å fin :)

Det finnes jo et hav av selvbruningskremer og sprayer der ute. Å det er vanskelig å skal teste hver å en.

Noen som har tips om hvilke som funker:)

Helst noen som gjør deg brun, holder en stund, ikke farger av, lett å påføre og som ikke koster flesk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barbiedop! da blir du sykt brun =))

ellers så funker sånne brunings servietter fra Vita om du skal ha noe rimelig..

bedre enn å ligge i solarium i flere timer å få rynker ;o

personlig trenger jeg kun sol 2,3 ganger så har jeg fargen jeg ønsker vet ikke med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbiedop! da blir du sykt brun =))

ellers så funker sånne brunings servietter fra Vita om du skal ha noe rimelig..

bedre enn å ligge i solarium i flere timer å få rynker ;o

personlig trenger jeg kun sol 2,3 ganger så har jeg fargen jeg ønsker vet ikke med deg

Har ikke særlig lyst å begynne med barbiedop :p

Tror det finnes bedre løsning enn det:P Har jo hørt at betakaroten skal gi deg en langvarig å fin brunfarge. Men da må man vel være litt brun fra før:P

Er jo litt brun av natur. Men vil gjerne ha litt ekstra på sommern:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betakaroten e som å spise en hau med gulerot, blir fortere brun å får en mer gylden brunfarge. har ikke prøvd det selv, men ville anbefalt de brunings serviettene for å få en jevn å naturlig brun farge på kroppen, med spray blir det fort ujevt. du som jente kan jo bare klesse sminke i tryne. eller så kan jo du ta sol jevning, e dyrt men koster å se bra ut =) selv hater jeg å være bleik, ser sliten å syk ut! Så jeg skal ta sol nå før sommern så jeg har litt grunnlag til mexico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betakaroten e som å spise en hau med gulerot, blir fortere brun å får en mer gylden brunfarge. har ikke prøvd det selv, men ville anbefalt de brunings serviettene for å få en jevn å naturlig brun farge på kroppen, med spray blir det fort ujevt. du som jente kan jo bare klesse sminke i tryne. eller så kan jo du ta sol jevning, e dyrt men koster å se bra ut =) selv hater jeg å være bleik, ser sliten å syk ut! Så jeg skal ta sol nå før sommern så jeg har litt grunnlag til mexico

Ja nå er jo ikke gulerøtter favoritten heller da:P

Hehe. Bruker ikke brunkrem å diverse å ansiktet, det er jo som regel litt brunere uansett.

Er skeptisk til alt som er "fake" å har før prøvd spary men det endte opp med at jeg ble oransje. Kan alltids gi serviettene en sjanse. de er vel ikke like dyre heller.

Åååhh, ferie, mexico. Vil åsså på ferie:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serviettene funker fjell, så gi de en sjangs.

Er det ikke bare å bestille seg en ferie da =) vet ikke med deg men grunnen til jeg jobber erå tjene penger for å kunne reise å gjøre det jeg har lyst til. Penger er til for å brukes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må anbefale fakebake selvbruning!! kan kjøpes bla her:

Fake Bake selvbruning | Gratis frakt - rask levering

her brukes den av mor, lillesøster og meg :) Fantastisk god!:D enkel å påføre, itillegg til den brun med ENGANG så du ser at det ikke blir flekkete! :) den er ganske mørk ved påføring, så skal den sitte noen timer, før du dusjer av det overfladiske og sitter igjen med en flott brunfarge :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må anbefale fakebake selvbruning!! kan kjøpes bla her:

Fake Bake selvbruning | Gratis frakt - rask levering

her brukes den av mor, lillesøster og meg :) Fantastisk god!:D enkel å påføre, itillegg til den brun med ENGANG så du ser at det ikke blir flekkete! :) den er ganske mørk ved påføring, så skal den sitte noen timer, før du dusjer av det overfladiske og sitter igjen med en flott brunfarge :love:

Hvilke av Fake Bake sine produkter syns du/dere er best? :) En spesiell du ville anbefalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serviettene funker fjell, så gi de en sjangs.

Er det ikke bare å bestille seg en ferie da =) vet ikke med deg men grunnen til jeg jobber erå tjene penger for å kunne reise å gjøre det jeg har lyst til. Penger er til for å brukes

Skal gi dem et forsøk. Kan prøve på lårene først for å se om det blir bra:)

Joda, men ikke så lett når alle pengene går til mat å regninger. Pluss en bil med ødelagt turbo som må repareres. Å så har jeg ikke full stilling heller:/ Men jeg skal ikke klage. Vi får jo litt sommer her å da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Jeg er kritthvit naturlig. Men det er nok pga flere årsaker

Som liten turte jeg ikke sole meg og vi var aldri i syden etc..

Men de siste 4årene har jeg reist 5x til syden.. Har da tatt 4-6x solarium ukene før+ evt tatt betakaroten om jeg har tilgjengelig.

Personlig har jeg mer farge "resten" av året, og for hvert år blir jeg bare brunere og brunere. Istedenfor bare rød(hummerrød)! Så min oppskrift: være ute i solen, litt solarium+betakaroten om tilgjengelig+bruke tiden til rette i syden/solen !

Trenger ikke bruke masse greier! Bruk sommeren/syden :D ikke noe hastverk, er man viking så er man viking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal gi dem et forsøk. Kan prøve på lårene først for å se om det blir bra:)

Joda, men ikke så lett når alle pengene går til mat å regninger. Pluss en bil med ødelagt turbo som må repareres. Å så har jeg ikke full stilling heller:/ Men jeg skal ikke klage. Vi får jo litt sommer her å da:D

Synd du ikke bor i Bergen da, Er utdannet bil mekaniker. Lagt yrke på hylla å skal nå inn i oljen men kan fortsatt reparere bil :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg bruker Garnier sin spraytan. Den koster litt over 100kr, rundt 120 tror jeg (avhengig av hvor du kjøper den). Den funker bra, blir ikke gul, og nesten UMULIG å få skjoller. Kjæresten min spraytanet meg mens han var full en gang, så fortsatt bra ut - det sier litt! Haha. Våkner opp brun dagen etterpå, elsker den! Pleier å ta den på kvelden, også dusje dagen etterpå - gjør det hver dag til jeg er så brun som ejg vil bli også tar jeg "touch-ups" innimellom. Eneste negative er at den lukter litt selvbruning, men dette går vekk når man dusjer! Anbefaler på det sterkeste. :) Også lett å spraye selv, da sprayen funker i alle vinkler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...