Karine Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Sjekk hva jeg kjøpte meg i dag da! En fryd for smaksløkene, og skikkelig påskestemning på lesesalen! Takk for tipset [ATTACH=full]94985[/ATTACH] OMG!! Hvorfor har vi ikke karamellegg her i landet!!!??? Skulle ønske jeg aldri hadde klikket meg inn på denne tråden, hehe. Har tenkt på caramel eggs i flere dager nå, til og med vært inne på ebay og snoket... Men da tar det jo evigheter å få dem. Store problemer jeg har Aaandreaaa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaandreaaa Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 OMG!! Hvorfor har vi ikke karamellegg her i landet!!!??? Skulle ønske jeg aldri hadde klikket meg inn på denne tråden, hehe. Har tenkt på caramel eggs i flere dager nå, til og med vært inne på ebay og snoket... Men da tar det jo evigheter å få dem. Store problemer jeg har Personlig synes jeg ingenting slår sjokolade fra Freia (den britiske smaker litt rart). Og da har man jo alltids Smil! Ingen eggeform dessverre, men (nesten) like god LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrsyre Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvor selges denne i Norge? den selges i flere helsekostbutikker, har sett den i Life, Sunkost og Kinsarvik Naturkost blant annet. Den er fantastisk, og perfekt størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.