Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en albue som er litt ustabil. Dvs det kjennes godt i en sene som går over albueleddet (tricepsfeste?), dette ved ekpslosiv ekstensjon eller fleksjon med handledde pronert. Kjennes noe ved supinerte handledd også - altså i pullups og chins. Nesten ingenting i pressøvelser rart nok, med mindre det er veldig eksplosivt i form av f.eks å dytte en person når man er ute å går. Eller dytte til en dør.

Mistenker det har noe med det lange hodet til triceps.. Er noe grumsk baki der også kjenner jeg kroppen min godt.

Annonse

Gjest Jester

Jeg kjøpte Rehband sin basic line (de blå) halv pris av de grå som du har linket til, og litt tynnere så de føles ikke klumpete. Sitter som juling på armen, samt siden de er halv pris kan du heller bytte de ut litt oftere en å spare på gamle lørver :) Har brukt de ca et år nå uten at de viser antydninger til spesiell slitasje eller "slapphet"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...