Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal henvende meg, men sliter med brede legger. På det bredeste punktet på leggen måler jeg hele 41 cm. Det syns jeg er mye, men da jeg spurte om råd på treninga fra de som jobba der, fikk jeg bare beskjed om at jeg hadde kraftig benbygning. Og at det var mulig å flytte på fettet, men at det ikke ville bli lett..

Trenger derfor tips om hva jeg bør gjøre? Skal jeg bare holde meg til tredemølla? :) syns ikke de blir mindre med styrketrening.. Hva gjør jeg feil??

Fortsetter under...

Leggene dine kommer nok ikke til og bli mindre før du går ned i fettprosent.

Om du velger å gå på mølla eller trene styrke har lite og si da det ikke er mulig å punktforbrenne, men styrketrening vil jo få resten av deg til og se bedre/større ut, dvs. leggene mindre ;)

Du har rett i det, selv om jeg går ned i vekt, så føler jeg ikke at fettprosenten har blitt noe mindre.

Hjelper svært lite om leggene bare vil se mindre ut om de ikke blir mindre.. Men får jobbe hardt med fettprosenten og heller håpe at leggene blir mindre:)

Du har rett i det, selv om jeg går ned i vekt, så føler jeg ikke at fettprosenten har blitt noe mindre.

Hjelper svært lite om leggene bare vil se mindre ut om de ikke blir mindre.. Men får jobbe hardt med fettprosenten og heller håpe at leggene blir mindre:)

Fortsett slik og det litt tid. Er uansett vanskelig og se forandringer når man ser seg selv i speilet hver eneste dag. Kan være lurt å ta et formbilde eller to for å ha noe å sammenligne med;)

Fortsett slik og det litt tid. Er uansett vanskelig og se forandringer når man ser seg selv i speilet hver eneste dag. Kan være lurt å ta et formbilde eller to for å ha noe å sammenligne med;)

Har faktisk tatt en del bilder, men blir ikke enig med meg selv om det har blitt bedre..

Har bare trent i 3 måneder, så må nok holde på en stund til før jeg ser noe kanskje:)

• 2 uker senere...

Vi har visst samme problem Kikki, hehe. Og jeg har vel fått noenlunde samme svar som du fikk også ;) Er i tillegg kort i beina med de monsterleggene, så ikke noe vakkert syn med den lille ankelbiten under, som et kremerhus :lol: Får bare fortsett jeg og, siden jeg heller ikke har trent mer enn tre måneder.

Annonse

Flytte fettet? Tenker denne personen da på å fjerne fettet med fettsuging og sprøyte det inn i en annen kroppsdel? :lol:

Hakke peiling på hva han tenkte, men jeg stod der som et spørsmålstegn... Har alltid hatt store legger og syns ikke det er så mye fett?! Vent, klarer ikke bli helt enig med meg selv:p

Vi har visst samme problem Kikki, hehe. Og jeg har vel fått noenlunde samme svar som du fikk også ;) Er i tillegg kort i beina med de monsterleggene, så ikke noe vakkert syn med den lille ankelbiten under, som et kremerhus :lol: Får bare fortsett jeg og, siden jeg heller ikke har trent mer enn tre måneder.

Holdt på å si. "Godt det er flere" som meg.. Ja,, nå føler jeg at jeg har blitt smalere rundt kne-området, så syns det ser rart ut, så kommer den stakkars ankel delen da... Men ja, bare å fortsette:D

Mine legger er ca 36 cm (måtte måle, hehe), og jeg syns ikke de er store. Du veier en del mer enn meg, så jeg tipper at leggene dine passer bra til resten av kroppen din. Det er sikkert bare du som synes de ser store ut.

Jeg misunner deg nå.. På det bredeste har jeg 42 cm!!! Jeg merker jeg dør litt:p

Annonse

Kanskje du bare har store leggmuskler? Isåfall kan du gipse ankelen og gå sånn i 2 mnder, når du tar av igjen gipsen har leggene dine garantert atrofiert.. :o)

Haha, nå fikk jeg meg en god latter, et godt forslag, men kanskje ikke helt aktuelt å gjennomføre:p

Men nå er sikkert lårene dine også større enn mine, så forholdene mellom lår og legg er sikkert helt normale :)

Jeg kan bare svare for meg sjøl, jeg har grei størrelse på lår men er en XS i overkropp og er lav så det er DET som ser rart ut :p Jeg vet ikke hvordan det er med Kikki da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...