Gå til innhold

Kosttilskudd


Lash80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du trenger kunnskap kan du finne den selv.

Har kunnskap jeg. Det du hevder er direkte feil. Jeg lurte egentlig mest på hvor du hadde disse påstandene fra, men det skjønner jeg jo at du ikke kommer til å dele, og det er kanskje like greit når jeg tenker meg om.

Edit: Ser du la til litt i innlegget ditt.

Du trenger absolutt ikke å bevise noe for meg. Men når man legger ut ganske drøye påstander så er det vel ikke superoverraskende at folk vil vite hvor du tar sånt fra. Når du påstår at mange har mangler på en hel rekke næringsstoffer, så bringer det ingenting godt med seg, annet enn frykt. Når dette så ikke engang stemmer, så blir det for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger kunnskap kan du finne den selv. Bevise? Jeg trenger ikke bevise noe for deg.

du er så usaklig at jeg får vondt i hele kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er så usaklig at jeg får vondt i hele kroppen
Ja, jeg er usaklig og det er det en grunn til, og den er at om en person ønsker å la seg overbevise vil han lete opp kunnskap som kan støtte det opp. Om noen ikke vil la seg overbevise hjelper det ikke hva jeg kommer med av såkalte bevis. Jeg er dessuten lite opptatt av bevis og sannheter fordi sannheten er relativ og ingenting er sikkert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er usaklig og det er det en grunn til, og den er at om en person ønsker å la seg overbevise vil han lete opp kunnskap som kan støtte det opp. Om noen ikke vil la seg overbevise hjelper det ikke hva jeg kommer med av såkalte bevis. Jeg er dessuten lite opptatt av bevis og sannheter fordi sannheten er relativ og ingenting er sikkert.

Men når du kommer med en påstand må du da kunne vise til dokumentasjon som støtter påstanden?

Så når du sier "men mange mangler sink, jod (fåes via torsk) magnesium, omega 3 og d vitamin, " så er ikke dette sant siden sannheten er relativ og ingenting er sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...