A_Ladsten Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Hei! Denne høsten står Stavanger for det råeste stevnet dette året! Med lokaler i NYE Stavanger Konserthus som har det seneste og beste av teknisk utstyr, vil vi lage et forrykende show! Dette vil du ikke gå glipp av enten du er utøver eller tilskuer Her er en link til gruppa på Facebook: Logg inn | Facebook Info: Stavanger open 2013 (Bodybuilding, Bikini, Fitness) Dato: Lørdag 21 september Sted: NYE Stavanger konserthus ( Zetlitz salen ) [url=http://www.stavanger-konserthus.no/1220118] Ser vi deg i salen/på scenen den 21. september? Eilin, FatUnicorn, Totto og 10 andre 13 Siter
A_Ladsten Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Skrevet 7. mars 2013 Blir det laget en liste over påmeldte? Er i planleggingsfasen, mer info vil komme etterhvert Iso 1 Siter
Gjest nobro Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Kommer vel og ser finalen om jeg fortsatt bor her:) A_Ladsten og xxxxx 2 Siter
Eivind_Lie Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Blir det laget en liste over påmeldte? Etterhvert vil det det ja men det blir nok ikke før ut i sommer en gang når vi begynner 100% aktivt å jobbe med påmeldinger Nå må vårens konkurranser bli avsluttet først, SÅ legger vi inn siste giret mot høsten hvor vi selvsagt skal toppe stavanger open 2011 og alle andre stevner JEPP vi legger lista høyt, men det er fordi vi har høye forventninger selv som arrangører for å lage ett stevne hvor både du som utøver og publikum skal sitte igjen med en herlig opplevelse A_Ladsten, FrkHoel og Iso 3 Siter
Jacqueline Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Så ja, jeg kommer A_Ladsten, Eivind_Lie og FatUnicorn 3 Siter
Eivind_Lie Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 [ATTACH=full]93514[/ATTACH] Så ja, jeg kommer Det gleder meg å høre!!! du er hjertelig velkommen Siter
Jacqueline Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Det gleder meg å høre!!! du er hjertelig velkommen Satser på at dere klarer å dra i land et minst like bra stevne som NO Siter
Eivind_Lie Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Satser på at dere klarer å dra i land et minst like bra stevne som NO Vi skal dra i land ett minst like bra stevne som Stavanger Open 2011 som fortsatt var bedre enn NO etter min mening men SO i 2011 var mindre enn NO 2012 da vi ikke hadde bikini osv, ei heller satset så høyt Så denne gang blir det samme kvalitet som i 2011 MEN da av samme størrelsesorden som NO var i høst Jacqueline 1 Siter
Jacqueline Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Vi skal dra i land ett minst like bra stevne som Stavanger Open 2011 som fortsatt var bedre enn NO etter min mening men SO i 2011 var mindre enn NO 2012 da vi ikke hadde bikini osv, ei heller satset så høyt Så denne gang blir det samme kvalitet som i 2011 MEN da av samme størrelsesorden som NO var i høst Høres veldig bra ut, gleder meg Eivind_Lie 1 Siter
Elizabeth Berg Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 gleder meg som en unge jeg og Jacqueline, A_Ladsten og Eivind_Lie 3 Siter
VegarL Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Kommer selvfølgelig! Var bra 2år siden så blir bra nå også regner jeg med! A_Ladsten og Eivind_Lie 2 Siter
ErikH Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Gleder meg, enten jeg står på scenen eller sitter blant publikum! Eilin og Eivind_Lie 2 Siter
FrkHoel Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Gleder meg jeg og! Skal opp på scena jeg! Eivind_Lie, ErikH og FatUnicorn 3 Siter
Elizabeth Berg Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Gleder meg jeg og! Skal opp på scena jeg! hvilken klasse stiller du ? BF cm? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.