LeanMachine Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Norge er best i ski - hvertfall i veldig mye Skiskyting er vel min favoritt. Sitter helt borti en annen verden når det er ski på tv. Kan jo ikke bli annet enn stolt og tenke at det er gdt å være norsk i ski Weeeeeeeeeeeeee NORGE ER BEST <3 TMHL, Mette M og Tonje_86 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMHL Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ski er utrolig morsomt å se på ja, spesielt når vi har så flinke utøvere i Norge! Jeg og mamsen satt på café på tirsdag. Tror folk kiket litt rart på oss da vi satt begge to klint oppi TV-skjermen som hang på veggen og brølte av glede da Therese Johaug tok gull. Got to love ski LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 " Er du av typen som er svak for sport, men bare på skjermen og bare når vi vinner?" SlayerDad og Synan 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Ski er utrolig morsomt å se på ja, spesielt når vi har så flinke utøvere i Norge! Jeg og mamsen satt på café på tirsdag. Tror folk kiket litt rart på oss da vi satt begge to klint oppi TV-skjermen som hang på veggen og brølte av glede da Therese Johaug tok gull. Got to love ski Haha ser det for meg Kjente meg igjen der gitt, bortsett fra at jeg satt hjemme da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Langrenn er vel en av de få sportene jeg ser på Det er som du sier, man blir skikkelig stolt av å være norsk, og siden vi er en ski-nasjon så føler vi samhørighet med skistjernene våre. Det var så morsomt å se hvor glad Northug ble da han tok gull Aldri sett mannen så glad før. LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Alltid likt langrenn bedre enn skiskyting, men det er ikke så mye av sport som er mer spennende å følge på skjermen (selv om jeg holder meg til de store mesterskapene) LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.