margrethe90900 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kor bra er havregraut eigentlig? Følar alle fitnessfolk et havregraut, men det er jo berre karbohydrat? Og kor mange mykje lagar de havregraut på? Er 1 dl nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damdidam Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Lag av den mengden du blir mett av! Det er en del karbohydrater i havregrøt ja, men sist jeg sjekket så er ikke karbo farlig. Man trenger det for å bli stor og sterk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Alle spiser det fordi det metter noe sykt! Og havregryn er noe av det beste snacket som finnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Alle spiser det fordi det metter noe sykt! Og havregryn er noe av det beste snacket som finnes! Har lyst å rapportere denne setningen fordi du mener havregrøt er noe av det BESTE snackset som finnes Jarle, Astriiiixxx, Alexanderkn og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kor bra er havregraut eigentlig? Følar alle fitnessfolk et havregraut, men det er jo berre karbohydrat? Og kor mange mykje lagar de havregraut på? Er 1 dl nok? Spiser det pga: billig, fin energi, det er grøt. Nam med kanel + syltetøy på. Jeg tar alt fra 40g til 100g avhengig av hvor mye jeg trenger for å "fylle opp" kvoten for dagen! Haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har lyst å rapportere denne setningen fordi du mener havregrøt er noe av det BESTE snackset som finnes Du snakker med noen som fra tidlig barneben av satt å spiste KUN havregryn, med begge nevene! Og blande litt kanel i, så er det nesten bedre enn sex! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synan Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kor bra er havregraut eigentlig? Følar alle fitnessfolk et havregraut, men det er jo berre karbohydrat? Og kor mange mykje lagar de havregraut på? Er 1 dl nok? Havregrøt er bra Karbo er også bra Hva som er nok avhenger av hva du spiser resten av måltidet+dagen, og hvor mye du trenger for å bli mett. Jeg lager som regel av type 50g gryn+vann, og så har jeg oppi ca 30g proteinpulver, 50-100g cottage cheese og passe mengde bær i tillegg. Pluss melk på toppen. Fin frokost som holder meg mett lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rodolfo Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Etter mange år som skiløper = mange tusen skåler med havregrøt, så tillater jeg meg å si at havregrøt...det spiser jeg ikke lenger. Har aldri likt det noe særlig, men det ga energi. Nå kan jeg heller tenke meg havregøt laget av en blanding av mandler og pekanøtter, banan, kanal og en skvett fløte. Kjører alt til en fin mos og varmer det opp. Det er ganske digg, det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kor bra er havregraut eigentlig? Følar alle fitnessfolk et havregraut, men det er jo berre karbohydrat? Og kor mange mykje lagar de havregraut på? Er 1 dl nok? For å svare på om noe er "bra" må man nesten sammenligne det med noe, det er ikke bare karbohydrat, og karbohydrater er ikke "dårlig" på noe vis. Videre så lager du på 1dl om du blir mett på det, eller 2 eller 3 osv. Er ingen fasit på mengde havregrøt man spiser, man er jo forskjellig samt forskjellig apetitt. Lag så mye at det er nok for deg, ikke overtenk det. Videre er havregryn, og i dette tilfellet havregrøt kjempebillig, næringsrikt og næringstett samt det er veldig lettvint, varmt og kan lages i micro. Altså, en utrolig billig, lett og god måte å få i seg mat på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaT Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 smaker godt, og er enkelt å variere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har lyst å rapportere denne setningen fordi du mener havregrøt er noe av det BESTE snackset som finnes Det er faktisk sant! havregrøt er dagens høydepunkt. Helt insane digg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportylight Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Cocopops er BEST! Prydz 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg elsker havregryn Er så sulten når jeg står opp om morgenen, og da er det så utrolig godt med havregryn og flere tonn kanel. Det er som andre har nevnt, mat som holder meg mett lenge. Jeg har i kruskakli, havrenøtter og litt solsikkefrø i havregrynsblandingen (bruker ca 50g havregryn) min, tømmer over varmt vann og lar det trekke mens jeg fikser resten av frokosten. Kan gjerne koke opp skikkelig grøt å, men det er så lettvint å putte hele greia rett i frokostskålen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.