Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker Garmin Fit som er en betal app. Endomondo tok vekk muligheten til å eksportere passen gratis, hvis man vil ha de importert til andre treningssider.

Garmin appen virker også med andre tilbehør, utenom hjertefrekvensmåler, som foot pod og sykkelkadens sensorn med den trådløse standarden ANT+. Men da trenger man en adapter for iPhone 4/4s finnes ikke til iPhone 5. Jeg bruker en gammel Sony Ericsson Xperia Active som har ANT+ innebygd.

De fleste andre apper tror jeg vil virke med Bluetooth HRM belte eller Bluetooth Smart (Low Energy Bluetooth), som pt er kompatibel med iPhone 4s / 5 og noen Android mobiler. Fordelen med Bluetooth Smart er naturligvis at den drar mindre strøm => man trenger ikke å skoftembatteri så ofte.

Runtastic har jeg ikke prøvd, men mange bruker RunKeeper.

Annonse

Brukte Endomondo før jeg skaffet meg en polar treningsklokke, og likte det veldig godt. Eneste var at det slukte batteri... Vet ikke hvordan det er med dagens versjon og har sikkert litt med hvilken telefon du har. Men det er enkelt og greit for å få oversikt over løpingen eller andre aktivitere :)

Bruk Endomondo og bli med på de forskjellige challenges som vi lager her til tider. :)

Er sjukt keen på å bruke Endomodo. Har betalt for det også, men distansen funker ikke på den..

Alt annet funker. Tid,kalorier osv funker, men det er distansen som er viktigst

Noe hjelp?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...