Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Stanga er vel ikke så vond, men legger man på litt kan man merke det relativt greit :p

Nei selvsagt, stanga i seg selv er ikke så vond, vetikke hvorfor jeg skreiv 20 kg, men når jeg kjører tungt på 55-60 kg så presser det greit tungt mot hoftebeina! :p

Bruker aldri pad, men har ikke jobbet meg opp på de store vektene enda. Foreløpig har jeg bare 130x5 ganske lett. Er litt ubehagelig, men det er langt ifra uutholdelig. Så lenge man strammer magen godt ligger den og hviler godt på nederste del av rectus abdominis.

Bruker aldri pad, men har ikke jobbet meg opp på de store vektene enda. Foreløpig har jeg bare 130x5 ganske lett. Er litt ubehagelig, men det er langt ifra uutholdelig. Så lenge man strammer magen godt ligger den og hviler godt på nederste del av rectus abdominis.

Hvor godt utviklet RA har du, må jo stikke flere cm ut av kroppen din ?! :p jeg mener, hvis du hviler den der fremfor hoftabeina?

Hvor godt utviklet RA har du, må jo stikke flere cm ut av kroppen din ?! :p jeg mener, hvis du hviler den der fremfor hoftabeina?

Kanskje det bare er lubbet. :p Har i alle fall ikke noen særlig store problemer med at det gjør vondt. Så får vi se hva som skjer når vektene blir større. Kjenner jeg meg selv (sta!), så blir det ikke noe pad da heller.

Annonse

• 2 uker senere...

greit med puten, så man ikke får ondt i hofte kammen. gjør det at jeg kan jokke mer vekt eller mer reps på en høy belastning så why not=) for dumt å tenke at folk synes du er pyse osv pågå du vil ha det mest mulig behagelig. knebøy skal man ikke bruke paden siden nakken skal være puten, og paden skaper bare en ustabil stangplassering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...