Gå til innhold

Konkuranse forberedelser - Hårfjerning!


R-gear

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uansett om du velger høvel eller voksing så pass på å gjør det et par ganger før selve konkurransen. Er noe drit om huden din ikke er vant til den røffe behandlingen og du får utslett, kviser og det som værre er. Når du da i tillegg skal smøre deg inn med feit farge så kan resultatene blir rimelig miserable.

Dette er forsåvidt ting som klubben din hjelper deg med. De har personer og delegater som har erfaring og mang gode råd. Bare å utnytte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om du velger høvel eller voksing så pass på å gjør det et par ganger før selve konkurransen. Er noe drit om huden din ikke er vant til den røffe behandlingen og du får utslett, kviser og det som værre er. Når du da i tillegg skal smøre deg inn med feit farge så kan resultatene blir rimelig miserable.

Dette er forsåvidt ting som klubben din hjelper deg med. De har personer og delegater som har erfaring og mang gode råd. Bare å utnytte det.

Du får ikke kviser og drit dersom du er flink til å skrubbe huden etter voksingen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske at vi er menn og vedlikehold av hud er kanskje ikke noe vi er veldig flink på :)

Kan ikke blotte musklene om huden utapå er fæl! Neida.... =) Jeg vet, men det tar ikke så lang tid. Og dere har jo kommet dere i løpet av de siste årene. Det ser jeg som jobber med sånt. Det er endel mannfolk som kommer til behandlinger og hårfjerning og sånt altså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du velger høvel eller voksing så pass på å gjør det et par ganger før selve konkurransen. Er noe drit om huden din ikke er vant til den røffe behandlingen og du får utslett, kviser og det som værre er. Når du da i tillegg skal smøre deg inn med feit farge så kan resultatene blir rimelig miserable.

Dette er forsåvidt ting som klubben din hjelper deg med. De har personer og delegater som har erfaring og mang gode råd. Bare å utnytte det.

Takk for tips!!

Vet ikke om jeg får serlig hjelp fra klubben.. den er ikke helt på beina om dagen! må kanskje ordne alt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke blotte musklene om huden utapå er fæl! Neida.... =) Jeg vet, men det tar ikke så lang tid. Og dere har jo kommet dere i løpet av de siste årene. Det ser jeg som jobber med sånt. Det er endel mannfolk som kommer til behandlinger og hårfjerning og sånt altså=)

Vet du om noen bra i Oslo/Drammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!!

Vet ikke om jeg får serlig hjelp fra klubben.. den er ikke helt på beina om dagen! må kanskje ordne alt selv!

Hm, da ville jeg vurdert å bytte klubb. Er viktig at ting som farge, posering, backstage hjelp etc er utført av folk som vet hva de driver med og som bryr seg om deg og ditt. Du vil ikke og bør ikke måtte gjøre de ting selv da det gir det så mye ekstra stressmomenter. Du vil ha mer en nok med å fokusere på konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da ville jeg vurdert å bytte klubb. Er viktig at ting som farge, posering, backstage hjelp etc er utført av folk som vet hva de driver med og som bryr seg om deg og ditt. Du vil ikke og bør ikke måtte gjøre de ting selv da det gir det så mye ekstra stressmomenter. Du vil ha mer en nok med å fokusere på konkurransen.

Hmmm.. du har rett!! skal høre litt med de til uka.. Egentlig så liker jeg å gjøre ting selv, men siden det er første gang + at det er ikke akkurat så lett å male seg selv..hehe.. så MÅ jeg jo ha litt hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber på Look at Me i VG passasjen i Oslo. Det er bra for eksempel. Hvertfall rent og pent og god hygiene;p

Hva er ca. totalpris på ben, lår, bryst og armer... er det noe jeg har glemt?? Tror ikke jeg har noe hår på ryggen..

Er det venteliste eller er det bare å komme innom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ca. totalpris på ben, lår, bryst og armer... er det noe jeg har glemt?? Tror ikke jeg har noe hår på ryggen..

Er det venteliste eller er det bare å komme innom?

Jeg kan svare deg når ganske presis når jeg kommer på jobb i morgen. Kanskje jeg kan gi deg en tilbudspakke om du er heldig. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...