Gå til innhold

Trådløst headset


VegarL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JayBird lanserte akkurat BlueBuds X som skal være veldig bra

Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com

Har selv et par med Sportsbands Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones : Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com De er knall til vekttrening, men alt ettersom hvilken form du har på hodet så kan de nok enten fungere veldig bra til løping, eller veldig dårlig.

Min bror har Freedom Sprint Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com og er veldig fornøyd med de. Jeg har selv ørekanaler som slike ikke sitter skikkelig så jeg måtte ha de over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skulle vært startet en uke tidligere... Har akkurat fått Beats Wireless i huset :)

Dyrt men verdt det, tror jeg ihvertfall. Ikke det minste headsettet men ikke så alt for stort.

BlueBuds X som Stig linker til virker veldig interessante hadde det ikke vert for at jeg allerede har kjøpt så hadde jeg nok vurdert de.

Men Beats Wireless anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Annonse

Hvor kjøpte du dem og hva betalte du? Ser de ligger på ca 950.- på Amazon.

KJøpte de fra jaybird.com. Men har familie i US så fikk de til å ta med, så slapp jo frakt og en evt moms.

Husker ikke helt hva jeg betalte, muligens 80dollar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
JayBird lanserte akkurat BlueBuds X som skal være veldig bra

Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com

Har selv et par med Sportsbands Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones : Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com De er knall til vekttrening, men alt ettersom hvilken form du har på hodet så kan de nok enten fungere veldig bra til løping, eller veldig dårlig.

Min bror har Freedom Sprint Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com og er veldig fornøyd med de. Jeg har selv ørekanaler som slike ikke sitter skikkelig så jeg måtte ha de over.

are you kiddin me?

det finnes trådløse Jay Bird.....:banghead::banghead::banghead: kjøpte meg Jay bird Ørepropper- med ledning for noen uker siden.

MY GOOD.. nå vart eg lei meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Noen som har prøvd Jaybird Bluebuds, og kan si noe om presset på ørekanalene? Finnes sikkert et ord for det. Jeg har slitt med ørene hele livet, og kan vanligvis ikke bruke propper som går dypt inn i ørene pga presset som lages i ørekanalen pga proppene. Apples ørepropper fungerer veldig fint, men sånne gummipropper har vanligvis ikke fungert for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...