Mette L Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg har problemer med å få i meg nok mat noe som gjør at jeg har null utbytte av all treninga jeg gjør. Har trent mellom 3-6 dager med styrke siden mai og alt står stille. Nå har jeg begynt på herbalife shaker i tilegg til maten jeg spiser for å få i meg nok, er det noen som har noe erfaring med dette? Kan det funke å gjøre det på den måten? Må bare si det igjen at jeg tar det i tilegg til maten jeg spiser, ikke istedefor slik at jeg går fort ned i vekt. Noen tanker? Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det er ikke noe galt i å supplere med en shake. Herbalife er imidlertid fryktelig mye dyrere enn andre pulverprodukter på markedet. Men hvordan er kostholdet ditt ellers? Det finnes mange gode måter å få i seg nok kalorier uten å måtte bruke kosttilskudd. Mange går i en felle når de skal spise altfor "sunt" og dermed kutter bort all energirik mat. Du kan sikkert få noen tips til kosthold hvor en lettere får i seg energirik mat i disse artikkelene: Enkle tiltak for å få i seg nok mat | Frisk og Funksjonell Energi- og næringstett kost | Frisk og Funksjonell Kristin Charm, Synan og Jane 3 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-644093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette L Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Vi får oppfølging også på Herbalife og det synes jeg er fint. Har et møte hver uke nå i starten hvor vi sjekker vekt,muskler,vann osv i kroppen. Problemet mitt er at mat generelt byr meg i mot...stortsett :-/ Men jeg spiser og er fult klar over grensene mine...og det er dem jeg prøver å tøye litt nå men da mot å få i meg mer næring ikke mindre. Og da er det jo også greit med oppfølgning. Jeg spiser ikke altfor sunt men heller veldig lite. En skive brød til frokost hvist jeg orker, stortsett ingenting til lunsj...kanskje en skive eller et eple...middag er en halv potet/litt ris og kanskje 2 ss med kylling. Det værste er sikkert etter trening, får stortsett ikke i meg noe mat etter det og da er det greit å ha shaken nå synes jeg,,, Jeg skal ta shake i tilegg til frokost og lunsj...pluss at jeg skal ta den etter trening og prøve å få i meg litt mat etter det igjen...Synes det ofte blir sent å spise siden vi trener etter 20.00 liksom. Tusen takk for linker. Skal lese dem :-) Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-644283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ingenting galt med å spise før du legger deg, spesielt ikke når du vil legge på deg muskler. Sjekk innholdet i herbalife shaken. Tar du en slik istedenfor kveldsmat bør den inneholde 30-40 gram proteiner og 50-100 gram karbohydrater for å gi nok energi når du i tillegg har trent på kvelden. Og skulle noen fortelle deg at du ikke trenger like mye proteiner fordi proteinene i Herbalife er så fryktelig mye bedre enn andre proteinpulvere (noen selgere som hevder dette ja) så er det bare tull. Alternativet er å kjøpe vanlig proteinpulver, blande med helmelk, en banan og noen frosne bær og nyte en herlig smoothie Men du bør prøve å få i deg skikkelig mat. Det du lister der er jo ingenting. Ingen pulver kan kompensere for å ikke spise mat i det hele tatt. Hadde du hatt et noenlunde normalt kosthold og supplert med en shake eller to ville det vært helt greit, men du spiser jo nesten ingenting. Vil mye heller anbefale deg å få råd av en klinisk ernæringsfysiolog eller fra legen din enn en Herbalife distributør som tross alt skal tjene mest mulig penger på deg. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-644417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aslak Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Problemet med herbalifeprodukter at Shakene er laget for å Mette på tross av et lavt kaloriinnhold, det stikk motsatte av hva du ønsker. Vegard L 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-644834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette L Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Sjekket innholdet på shaken nå og i en shake så er det 17 karbohydrater og 22 med protein. Så da er det såklart lite i forhold til det du skriver Oddis. Men nå er det jo meningen at jeg skal spise vanlig mat ved siden av alle shakene jeg tar selvom jeg ikke helt klarer det! Han som hjelper meg på Herbalife sa at jeg måtte få i meg mer proteiner faktisk , dem hadde en egen proteinshake der men han synes jeg burde konsentrere meg om å få i meg dem 3 shakene iløpet av dagen og resten med vanlig mat. Og det er jo det som er målet mitt til slutt...å kunne spise nok mat slik dem fleste andre gjør. Jeg har tidligere snakket med legen om det å gå ned i vekt og at jeg ikke klarte det til tross for hvor lite jeg spiser. Rådet var først å kutte ut karbohydrater(eller ihvertfall potet,ris,pasta og brød) det gjorde jeg uten at jeg fikk noe utbytte av det heller. Da mente han på at det som ligger rundt magen nok måtte oppereres bort fordi det ikke gikk an å slanke bort etter fødslene jeg har hatt! Han var klar til å henvise meg videre for den opprasjonen, noe jeg takket nei til. Så å ta det opp med legen igjen har jeg lite lyst til ... Aslak: En shake inneholder 220 cal og for meg som spiser så lite så tenker jeg at om jeg klarer 3 slike om dagen så er det 660 cal ekstra som jeg vanligvis ikke ville fått i meg. Helt klart at det er bedre med vanlig mat og det er det som er målet mitt...men jeg klarer ikke å spise mer en jeg gjør nå, selvom det sikkert høres veldig dumt ut hehe... Jeg klarer til nød 2 shaker om dagen nå men da har jeg gjerne kuttet ut litt av den vanlige maten så jeg har litt å jobbe med. Pluss at jeg klarer ikke blande det ut i 2,5 dl melk som jeg skal men blander det kun i 2 dl om jeg skal få det i meg... Nå er 1 shake tatt og om en times tid blir det frokost med resten av familien. Jeg skal ta 2 fibertabletter ved siden av frokost,lunsj og middag men tar nå bare 1 til frokost og 1 til lunsj...klarer ikke få i meg nok fiber via maten såklart. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aslak Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Du blir ikke betenkt av å få kostholdsveiledning av en person som kun tjener penger på at du kjøper produktene? Herbalifeshaken er i utgangspunktet et slankeprodukt, hvorfor i allverden vil du bruke det til å spise mer? Det gir ingen mening. Heller ikke å spise Shake for å lære kroppen å spise normalt. Det henger ikke på greip. McBain 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sykkelmann Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Du bør ikke stole blindt på hva en Herbalife-distributør sier. Det kreves jo ingen faglig kunnskap for å selge produktene, men mange av de har faktisk litt fornuftig å si. Er enig med oddis i at Herbalife er overpriset. Ville heller brukt en gainer eller noe her har du jo dobbel mengde til halve prisen (nesten en tredjedel) Big Mass Gainer, dog litt annen sammensetning av næringsstoffer. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette L Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Vel, jeg har fått flere tips av han en jeg har fått ev legen min ihvertfall...og jeg er nok litt naiv men jeg tror det finnes folk i salgsbransjen som fakstik ikke bare er ute etter å tjene penger. Ja det er et slankeprodukt men det er også en del som bruker det for å legge på seg, og for min del handler det om å få i meg nok av ikke bare mat men mineraler,vitaminer osv...og det gjør jeg gjennom dem shakene. Helt klart at mat er bedre og jeg har et håp om at jeg med shakene blir mer vant til å fylle opp magen slik at jeg etterhvert vil føle sult igjen ogda kanskje klare å få i meg mere mat. Mulig det er helt feil tankemåte og feil måte å gjøre det på...men å bare spise mer har jeg prøvd å jeg klarer det ikke. Jeg stoler ikke blindt på det han sier, men han sier jo mye som er fornuftig også. Og jeg bruker jo heller ikke shakene for å gå ned i vekt egentlig siden jeg skal ta dem i tilegg til maten. Men for dere som mest sansynlig ikke har noe problem med å spise mat så høres det nok ganske teit ut å fylle på med shaker istedenfor mat...og det skjønner jeg jo :-) Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Bare så det er sagt, mineraler og vitaminer dekkes fint gjennom å kjøpe en liten boks på butikken for 50kr. Varer i 100 dager som skulle gi noe sånt som 50 øre dagen. Du hadde nok spart deg mange kroner på å bytte til en vanlig gainer og ellers mer kaloritette alternativer av det du allerede spiser. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Vel, jeg har fått flere tips av han en jeg har fått ev legen min ihvertfall...og jeg er nok litt naiv men jeg tror det finnes folk i salgsbransjen som fakstik ikke bare er ute etter å tjene penger. Da er du ikke bare naiv, du er dum desverre DeggAbc 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sykkelmann Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 En boks med herbalife (550g) koster vell i overkant av 400 kr? La oss si at du bruker gainer og vitamintilskudd: Big Mass Gainer 3 kg 379 kr Daily Vit 90 tabletter 79 kr Daily Mineral 90 tabletter 79 kr Totalt 537 kr. En herbalife-porsjone er ca 220 kcal, en posjon med big mass er ca. 450 kcal og inneholder 24 porsjoner eller 48 om du bruker samme doserong som herbalife. Herbalife er vell 20 doser? Bruker du en tablett Vitamin og en med Mineral har du i 90 dager plusser du på to bøtter med big mass og bruker den med havldosering (tilsvarende herbalife) har du altså 90 måltider for 916 kroner. Samme antal shaker fra herbalife er jo 4,5 bokser med F1, som blir 1800 kroner, altså dobbelt så mye Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UxO Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei. Du sier ikke noe om hva slags type aktivitet du trener til? Jeg er normalt utholdenhetsutøver (syklist) og trener nå ila vinteren styrke med tung vekttrening for å få noe mer styrke i beina. Trener normalt 15 timer i uka på sykkelen i sesongen, nå i vinterperioden 8-10 timer, gjerne mindre. Brukte under sesongen Herbalife 24 serien med merkbart bedrede resultater under konkurranse. Jeg spiser normalt et lavkarbokosthold, men særlig under sykkelritt hvor tempoet ble enten økt eller under klatring var liksom eksplosiviteten borte. Så begynte jeg vurdere hvordan dette kunne løses, mens blodsukkeret samtidig ble holdt stabilt. Etter å ha forhørt meg med flere andre toppsyklister ble løsningen Herbalife 24 serien som jeg fikk godt utbytte av. Dette brukes som et hurtigmåltid og sikrer meg de mest essensielle næringsstoffer i en travel hverdag om morran. Bruker kun erstatte frokosten med en Herba shake, ellers var resterende måltider ren mat med en optimal sammensetning av komplekse karbohydrater, proteiner og fett. Under trening brukte jeg Prolong 24 som er en optimal blanding for meg som syklist og etter harde økter eller konkurranse brukte jeg Rebuild Endurance med suksess. Begynte hevde meg i de ritt jeg deltok i og hadde merkbart mer overskudd til store doser trening. Det skal sies at jeg ikke hadde et usunt kosthold fra før av og spiste kun rene produkter og ikke kornprodukter. Ris var derimot helt ok for min del. Videre så benyttet jeg også en proteinshake fra Herbalife som heter Rebuild strenght, men denne ga meg ikke særlig bedring ut over å tømme lommeboken, så jeg gikk over til et rent proteinisolat fra Now Sports (iHerb.com) til en brøkdel av prisen. Jeg har også prøvd deres PPP produkt (proteintilskudd), men min erfaring her er at du like gjerne kan spare pengene og heller bruke hvilket som helst annet produkt. Men det kan jo hende du vil reagere anderledes enn hva min muskelvekst gjorde. Nå som jeg sykler mindre, kun 2 ganger pr uke og trener tung styrke 3 ganger pr uke, så bruker jeg ikke Herbalife da jeg klarer etterfylle nok vha Now Sports proteinisolatet etter styrke og det har gitt meg meget gode resultater på kort tid. Jeg trener etter Starting Strenght programmet og gjort det nå i 4 måneder. Oppsummert så vil jeg si at det nok er verdt å prøve Herbalife 24 produktene da særlig shaken deres, Prolong 24 og rebuild endurance shaken for å få optimal ernæring i en travel hverdag med tunge treningsperioder. Jeg klarte ikke gå ned i vekt med disse produktene. Er det styrketrening som er hensikten, så vil jeg som andre her sier heller anbefale et proteinisolat av god kvalitet til under halve prisen og vel så det som Herbalife leverer. Et poeng er at Herbalife 24 serien ikke er et slankeprodukt, den tid er forbi, selv om det nok er en allmenn oppfatning. Det er svært mange serilse idrettsutøvere, sørlig innenfor utholdenhetsidretter som nå bruker Herbalife 24 serien med stor suksess. Særlig langrenssutøvere, syklister og fotballspillere. Enten som erstatning i seg selv eller som et rent kosttillegg i svært tunge treningsperioder. Tromsø fotballklubb har brukt Herbalife 24 nå i over 1 år med dokumenterte ytelsesprestasjoner over det som er forventet. Særlig har det vært skadeforebyggende for deres del. Men generelt i Norge er det nok syklister både i terreng og landevei som har hatt mest suksess med Herbalife 24. Avslutningsvis vil jeg også si at prisen er den største ulempen med Herbalife. De er dyre og du har nok mange motstandere av produktene her inne nettopp pga prispolitikken og deres pyramideliknende slagskonsept. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sykkelmann Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Tromsø avsluttet jo samarbeidet med Herbalife fordi de mente det ikke var riktig å bli sponset når legene i klubben ikke anbefalte kosttilskudd Tviler på det er skadeforebyggende, du mener sikkert sykdomsforebyggende Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei. Du sier ikke noe om hva slags type aktivitet du trener til? Jeg er normalt utholdenhetsutøver (syklist) og trener nå ila vinteren styrke med tung vekttrening for å få noe mer styrke i beina. Trener normalt 15 timer i uka på sykkelen i sesongen, nå i vinterperioden 8-10 timer, gjerne mindre. Brukte under sesongen Herbalife 24 serien med merkbart bedrede resultater under konkurranse. Jeg spiser normalt et lavkarbokosthold, men særlig under sykkelritt hvor tempoet ble enten økt eller under klatring var liksom eksplosiviteten borte. Så begynte jeg vurdere hvordan dette kunne løses, mens blodsukkeret samtidig ble holdt stabilt. Etter å ha forhørt meg med flere andre toppsyklister ble løsningen Herbalife 24 serien som jeg fikk godt utbytte av. Dette brukes som et hurtigmåltid og sikrer meg de mest essensielle næringsstoffer i en travel hverdag om morran. Bruker kun erstatte frokosten med en Herba shake, ellers var resterende måltider ren mat med en optimal sammensetning av komplekse karbohydrater, proteiner og fett. Under trening brukte jeg Prolong 24 som er en optimal blanding for meg som syklist og etter harde økter eller konkurranse brukte jeg Rebuild Endurance med suksess. Begynte hevde meg i de ritt jeg deltok i og hadde merkbart mer overskudd til store doser trening. Det skal sies at jeg ikke hadde et usunt kosthold fra før av og spiste kun rene produkter og ikke kornprodukter. Ris var derimot helt ok for min del. Videre så benyttet jeg også en proteinshake fra Herbalife som heter Rebuild strenght, men denne ga meg ikke særlig bedring ut over å tømme lommeboken, så jeg gikk over til et rent proteinisolat fra Now Sports (iHerb.com) til en brøkdel av prisen. Jeg har også prøvd deres PPP produkt (proteintilskudd), men min erfaring her er at du like gjerne kan spare pengene og heller bruke hvilket som helst annet produkt. Men det kan jo hende du vil reagere anderledes enn hva min muskelvekst gjorde. Nå som jeg sykler mindre, kun 2 ganger pr uke og trener tung styrke 3 ganger pr uke, så bruker jeg ikke Herbalife da jeg klarer etterfylle nok vha Now Sports proteinisolatet etter styrke og det har gitt meg meget gode resultater på kort tid. Jeg trener etter Starting Strenght programmet og gjort det nå i 4 måneder. Oppsummert så vil jeg si at det nok er verdt å prøve Herbalife 24 produktene da særlig shaken deres, Prolong 24 og rebuild endurance shaken for å få optimal ernæring i en travel hverdag med tunge treningsperioder. Jeg klarte ikke gå ned i vekt med disse produktene. Er det styrketrening som er hensikten, så vil jeg som andre her sier heller anbefale et proteinisolat av god kvalitet til under halve prisen og vel så det som Herbalife leverer. Et poeng er at Herbalife 24 serien ikke er et slankeprodukt, den tid er forbi, selv om det nok er en allmenn oppfatning. Det er svært mange serilse idrettsutøvere, sørlig innenfor utholdenhetsidretter som nå bruker Herbalife 24 serien med stor suksess. Særlig langrenssutøvere, syklister og fotballspillere. Enten som erstatning i seg selv eller som et rent kosttillegg i svært tunge treningsperioder. Tromsø fotballklubb har brukt Herbalife 24 nå i over 1 år med dokumenterte ytelsesprestasjoner over det som er forventet. Særlig har det vært skadeforebyggende for deres del. Men generelt i Norge er det nok syklister både i terreng og landevei som har hatt mest suksess med Herbalife 24. Avslutningsvis vil jeg også si at prisen er den største ulempen med Herbalife. De er dyre og du har nok mange motstandere av produktene her inne nettopp pga prispolitikken og deres pyramideliknende slagskonsept. Fortsatt ingenting av de produktene eller resultatene som ikke kunne vært tilsvarende produkter til godt under halve prisen. Så fortsatt ser jeg ingen grunn til å velge et mye dyrere produkt som gjør akkurat det samme som all annet kosttilskudd. Men så må jo pyramiden tjene penger, så skjønner jo hvorfor det er dyrt:P Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-645933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Mer proteiner er ikke det første du bør tenke på når du sliter med å få i deg nok mat. Protein er det næringsstoffet som metter best, så da bør du heller fokusere på å øke inntaket av fett, siden dette er mest næringstett og lettest å få i seg mye energi på liten mengde. En klatt smør eller noen skjeer olje over maten bidrar med verdifulle kalorier. En annen ting er at apetitten med all sannsynlighet kommer etterhvert som du begynner å spise mer. Det er veldig vanlig hos småspiste at etter en liten periode med reernæring så øker apetitten og ting går lettere! Kirill W. 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-646007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette L Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Hei. Du sier ikke noe om hva slags type aktivitet du trener til? Jeg er normalt utholdenhetsutøver (syklist) og trener nå ila vinteren styrke med tung vekttrening for å få noe mer styrke i beina. Trener normalt 15 timer i uka på sykkelen i sesongen, nå i vinterperioden 8-10 timer, gjerne mindre. Brukte under sesongen Herbalife 24 serien med merkbart bedrede resultater under konkurranse. Jeg spiser normalt et lavkarbokosthold, men særlig under sykkelritt hvor tempoet ble enten økt eller under klatring var liksom eksplosiviteten borte. Så begynte jeg vurdere hvordan dette kunne løses, mens blodsukkeret samtidig ble holdt stabilt. Etter å ha forhørt meg med flere andre toppsyklister ble løsningen Herbalife 24 serien som jeg fikk godt utbytte av. Dette brukes som et hurtigmåltid og sikrer meg de mest essensielle næringsstoffer i en travel hverdag om morran. Bruker kun erstatte frokosten med en Herba shake, ellers var resterende måltider ren mat med en optimal sammensetning av komplekse karbohydrater, proteiner og fett. Under trening brukte jeg Prolong 24 som er en optimal blanding for meg som syklist og etter harde økter eller konkurranse brukte jeg Rebuild Endurance med suksess. Begynte hevde meg i de ritt jeg deltok i og hadde merkbart mer overskudd til store doser trening. Det skal sies at jeg ikke hadde et usunt kosthold fra før av og spiste kun rene produkter og ikke kornprodukter. Ris var derimot helt ok for min del. Videre så benyttet jeg også en proteinshake fra Herbalife som heter Rebuild strenght, men denne ga meg ikke særlig bedring ut over å tømme lommeboken, så jeg gikk over til et rent proteinisolat fra Now Sports (iHerb.com) til en brøkdel av prisen. Jeg har også prøvd deres PPP produkt (proteintilskudd), men min erfaring her er at du like gjerne kan spare pengene og heller bruke hvilket som helst annet produkt. Men det kan jo hende du vil reagere anderledes enn hva min muskelvekst gjorde. Nå som jeg sykler mindre, kun 2 ganger pr uke og trener tung styrke 3 ganger pr uke, så bruker jeg ikke Herbalife da jeg klarer etterfylle nok vha Now Sports proteinisolatet etter styrke og det har gitt meg meget gode resultater på kort tid. Jeg trener etter Starting Strenght programmet og gjort det nå i 4 måneder. Oppsummert så vil jeg si at det nok er verdt å prøve Herbalife 24 produktene da særlig shaken deres, Prolong 24 og rebuild endurance shaken for å få optimal ernæring i en travel hverdag med tunge treningsperioder. Jeg klarte ikke gå ned i vekt med disse produktene. Er det styrketrening som er hensikten, så vil jeg som andre her sier heller anbefale et proteinisolat av god kvalitet til under halve prisen og vel så det som Herbalife leverer. Et poeng er at Herbalife 24 serien ikke er et slankeprodukt, den tid er forbi, selv om det nok er en allmenn oppfatning. Det er svært mange serilse idrettsutøvere, sørlig innenfor utholdenhetsidretter som nå bruker Herbalife 24 serien med stor suksess. Særlig langrenssutøvere, syklister og fotballspillere. Enten som erstatning i seg selv eller som et rent kosttillegg i svært tunge treningsperioder. Tromsø fotballklubb har brukt Herbalife 24 nå i over 1 år med dokumenterte ytelsesprestasjoner over det som er forventet. Særlig har det vært skadeforebyggende for deres del. Men generelt i Norge er det nok syklister både i terreng og landevei som har hatt mest suksess med Herbalife 24. Avslutningsvis vil jeg også si at prisen er den største ulempen med Herbalife. De er dyre og du har nok mange motstandere av produktene her inne nettopp pga prispolitikken og deres pyramideliknende slagskonsept. Tusen takk for at du deler dine erfaringer :-) Jeg trener styrke 3-4 dager i uka og kardio 1-2 dager. Han som jeg snakker med på Herbalife synes ikke den Herbalife 24 var noe for meg riktig enda siden jeg ikke trener nok til at det er behov for det. Men jeg skal sette meg mer inn i alle produktene fremover. Og tusen takk for at du påpeker atd et ikke lenger er et slankeprodukt lengre :-) Jeg bruker det som sakt kun for å få i meg det jeg ikke klarer få i meg gjennom maten. Joda det er dyrt, helt klart men siden jeg må få i meg mer næring så synes jeg det er verdt det om jeg klarer å få i meg alle shakene jeg burde. Også synes jeg jo at jeg får litt tips på veien. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-646045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette L Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Mer proteiner er ikke det første du bør tenke på når du sliter med å få i deg nok mat. Protein er det næringsstoffet som metter best, så da bør du heller fokusere på å øke inntaket av fett, siden dette er mest næringstett og lettest å få i seg mye energi på liten mengde. En klatt smør eller noen skjeer olje over maten bidrar med verdifulle kalorier. En annen ting er at apetitten med all sannsynlighet kommer etterhvert som du begynner å spise mer. Det er veldig vanlig hos småspiste at etter en liten periode med reernæring så øker apetitten og ting går lettere! Tusen takk for svar. Du har helt rett at fokuset mitt bør være å få i meg mer mat og ikke fokusere på nok proteiner i første omgang. Jeg får i meg minimalt med fett og har lest litt ang det i dag for å prøve å kunne tilsette litt fett i det jeg spiser nå, men da riktig type fett. Det er mye å sette seg inn i og mye å lære synes jeg. Det jeg håper på er jo nettopp at når jeg tar disse shakene i tilegg til maten så vil sulten komme og kroppen vil rope etter mer mat...og da at jeg vil klare å spise mer. Nå går kroppen på sparemodus og tviholder på det lille den får. Når jeg ikke føler det sultbehovet så er det vansklig å " bare " spise mer liksom. Beklager at skriften ble stor på det siste her men jeg klarer ikke få den tilbake til det normale hehe.... Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-646047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 I din situasjon er alt fett riktig fett! For proteinbalansen din er energiinntaket minst like viktig som proteininntaket. Proteinbehovet er egentlig veldig lite, da kroppen resirkulerer eget protein hele tiden. Så lenge du får i deg nok energi er denne resirkuleringen veldig effektiv! Kirill W. 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-646258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Vil legge til at jeg ville kuttet alt av kardiotrening, og holdt styrketreningen til et minimum til du får maten på plass. Kirill W. 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16832-herbalife/#findComment-646263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg