Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skriv inn i treningsbloggene dere følger da :)

Godt med ny motivasjon :)

Treningblogger:

Kristine: www.kriweb.no

Kristine: www.dedication.blogg.no

Maren: www.fitliving.blogg.no

Line: www.li-ne.blogspot.com

SiljeM: www.bodywork.blogg.no

Caroline: www.fotballfrue.no

Fortsetter under...

Skriv inn i treningsbloggene dere følger da :)

Godt med ny motivasjon :)

Treningblogger:

Kristine: www.kriweb.no

Kristine: www.dedication.blogg.no

Maren: www.fitliving.blogg.no

Line: www.line-camilla.blogspot.com

Stina: www.bodywork.blogg.no

Caroline: www.fotballfrue.no[/quote]

Bodywork heter vel Silje Mariela ;)

Er allerede en slik tråd. Lurt å søke i søkefeltet, før man oppretter en ny tråd :)

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/treningsblogger-anyone.3400/#post-118897

Tenkte jeg skulle legge inn alle de forslagene på toppen og spørre om de kunne la den lligge på toppen hvis det ble en del svar og interesse for det! Da er det veldig lett å finne frem for alle til senere :) Det var ikke gjort på den andre ;)

Annonse

Jeg har en blogg som hovedsakelig handler om trening(styrketrening) og kosthold :D

http://ingridavels.blogg.no/

Sånn btw: du har imponerendes tall på knebøyen jente! Du ser ikke så svær ut liksom :p (Ja, jeg la akkurat igjen en kommentar på bloggen også)

Sånn btw: du har imponerendes tall på knebøyen jente! Du ser ikke så svær ut liksom :p (Ja, jeg la akkurat igjen en kommentar på bloggen også)

Haha, tusen takk for det! Målet er 100 kg, uansett hvor lang tid det måtte ta :) Er ikke kjempestor nei, 165 cm og 55 kg, men jobber meg oppover :)

Annonse

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...