Gå til innhold

Hva får deg til å le?!


Mette Haugen

Anbefalte innlegg

I disse mørketider må det fokuseres på noe positivt! Hva får deg til å le ? Jeg snakker ikke om filmer,sanger osv.. Men om noe i hverdagen. Det er mørkt,trist,glatt! og folk flest er havnet i vintermodus noe som får oss til å koke av sinne for ingenting!(?!)..... Jeg vil høre om noe som bare får deg til å trekke bittelitt på smilebåndet,glise eller til å krøke deg sammen av latterkrampe!...JA og GUD forby om vi skulle le av hverandre av og til?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk sklir på isen :rofl: har ikke sett noen enda i år (bortsett fra meg selv), men siden du nevnte glatt, følte jeg det måtte med!

Ellers er jeg egentlig en veldig leende person, hvis man kan si det sånn :p Ikke redd for å le av andre i hvertfall! eller meg selv for den saks skyld ;)

Ler også av folk som gjør mye feil når de trener, og det er ikke sjelden jeg tar meg selv i å ha vannflaska tett opp til munnen på treninger for å unngå at folk ser meg le :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg må innrømme at jeg er den som ler utrolig mye av folk ;D Når de sklir og faller,når de blir sinte fordi de ikke får til ting eller av folk som leter febrilsk i veska si etter en mobilsamtale de aldri rakk!

Og jeg er den du ler av som blir sint når jeg ikke får til ting! husker første gang jeg skulle skifte dekk på bilen til mamma sammen med daværende kjæreste.. det var visst ikke en veldig hyggelig opplevelse for ham :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt over gjennomsnittlig glad i å følge med på bevegelsesmønstrene og faktene til folk. Spesielt barn, eldre eller andre finurlige vesen. Dette er en av grunnene til jeg elsker Tangerud og folka der. Det er klart at jo glattere det blir, jo mer er det å følge med på. Jeg husker godt for 2 år siden da jeg bodde midt i Grimstad sentrum og kunne se rett på de fulle folka som kom ut fra kebabsjappa med en stor pizza i hendene, på nattestid. Jeg kødder ikke om jeg sier at 1/3 personer trynte i trappene eller i løpet av de tre følgende stega, på vintertid når det var is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn, ei på 3 og ei på 4,5 år... De ler jeg mye av.. hehe... De får meg til å le hele tida :D

Eldste har en tendens til å skrike ut: "SE mamma, hun hadde skikkelig store pupper...!!!" ( da må de ha svære pupper assa)

Eeh, flaut ja.. Men jeg prøver så godt jeg kan å lære henne å ikke rope sånt ut. Tror ingen har hørt det enda:p

Hun yngste lager de rareste grimaser og gjør de rareste ting :p

Jeg ler også av raringer på treninga og av folk som sklir på isen. Også om jeg sklir selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt over gjennomsnittlig glad i å følge med på bevegelsesmønstrene og faktene til folk. Spesielt barn, eldre eller andre finurlige vesen. Dette er en av grunnene til jeg elsker Tangerud og folka der. Det er klart at jo glattere det blir, jo mer er det å følge med på. Jeg husker godt for 2 år siden da jeg bodde midt i Grimstad sentrum og kunne se rett på de fulle folka som kom ut fra kebabsjappa med en stor pizza i hendene, på nattestid. Jeg kødder ikke om jeg sier at 1/3 personer trynte i trappene eller i løpet av de tre følgende stega, på vintertid når det var is.

Ser jeg lett kunne ha vært i familie med deg. Hele familien min elsker å observere folk o.l :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn, ei på 3 og ei på 4,5 år... De ler jeg mye av.. hehe... De får meg til å le hele tida :D

Eldste har en tendens til å skrike ut: "SE mamma, hun hadde skikkelig store pupper...!!!" ( da må de ha svære pupper assa)

Folk må lære barna sine at det er visse ting man ikke sier høyt ja :p Formidle det videre! Jobbet i barnehage i fjor, og ble relativt målløs når en av ungene kom bort og sa "du er ikke voksen enda, for du har ikke ordentlige pupper"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er livredd for småbarn og psykisk utviklingshemmet (egentlig gamle som gir faen i alt for de vet de dør snart uansett også) for da risikerer jeg å få bekreftet det jeg vet alle andre mener... "Mamma, hvorfor er han der så sexylubben? Jeg trodde han sa han kunne mye om trening og kosthold....."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for småbarn og psykisk utviklingshemmet (egentlig gamle som gir faen i alt for de vet de dør snart uansett også) for da risikerer jeg å få bekreftet det jeg vet alle andre mener... "Mamma, hvorfor er han der så sexylubben? Jeg trodde han sa han kunne mye om trening og kosthold....."

Sexylubben, faktisk! hahaha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler høyt, lenge og mye... Sist jeg lo godt var når jentungen var ute og lekte med venninna, så kom de inn og spurte om de kunne få svømmebrillene og paraplyen. De skulle dykke (!) i snøen. Jeg røsket med meg kameraet, og labbet ut i snøen etter dem (meget lettkledd, hadde nettopp trent), tok bilder og fikk meg en ganske god latter. Konklusjon: Dykking i snø er kaldt, vassing i snø i singlet og korte bukser likeså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må lære barna sine at det er visse ting man ikke sier høyt ja :p Formidle det videre! Jobbet i barnehage i fjor, og ble relativt målløs når en av ungene kom bort og sa "du er ikke voksen enda, for du har ikke ordentlige pupper"

Jepp, jeg tror hun har skjønt det nå :D hehe... Jeg har også fortalt henne at hvis hun må si noe så kan hun vente til hun er i bilen e.l. haha... Det er viktig å lære barna at man ikke kan buse ut med alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...