Gå til innhold

Kyssesyken


Trrrtrrr

Anbefalte innlegg

Fikk nå bekreftet at jeg har kyssesyken, og har kjent en stund på kroppen at jeg har vært sliten og burde hvile, så da gjør jeg det. Spørsmålet mitt er hvordan kan jeg minimere formsvikten min under sykdomsperioden? Har vært i god gang med å bygge opp en fin muskelmasse, og vil helst slippe og se alt svinne henn pga. kyssesyken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Off, stakkar! God bedring! Hadde kyssesyken selv for noen år siden, og det er virkelig noe dritt altså.

Men lytt til legen, ikke tren før h*n sier at du er "klar" for hvis du begynner å trene (eller være i for mye aktivitet generelt) for tidlig kan du ende opp med utmattelsessyndrom o.l...Og det er jo enda verre en litt muskelsvinn i løpet av noen måneder :)

Spis, slapp av, sov, og tenk positivt :) Er du heldig så har du en lettere variant og da blir du friskmeldt etter bare 2- 3 måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Var syk i 6mnd med den dritten selv, og misunner deg overhode ikke. Skal krysse fingrene for at du slipper så lenge=) Ellers signerer jeg de fleste her over - lytt til legen - lytt til kroppen din - hvile er viktig! Og generelt bare prøv å hold et greit kosthold. :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...