Gå til innhold

En epidemi av treningsutløst hjerteflimmer


TEW

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ikke alle trådene, så du er hjertlig velkommen til å rapportere dem.

En ting er off topic på side 3-4, en annen ting er første svaret! Dessuten når innholdet i tillegg var spekulasjoner om reinheten på idrettsfolk, å da spesielt usmakelig å antyde juks i en sak som omhandlet hjertefeil for så å nevne en utøver som døde av hjertesvikt. Vell... føler ikke det er innenfor.

Du må gjerne være uenig, men slik har jeg valgt å moderere akkurat denne tråden.

-mod

Overskriften er "treningsutløst hjerteflimmer" selv om vi ikke vet at det var treningsutløst. Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal være så naiv / sensurere alle ubehagelige teorier bare fordi de er ubehagelige.

Dessuten var det faktisk du som hadde det første svaret før du slettet det...

1. Uavhengig av hvor plausibelt det er, eller hvor mye du ønsker å tro noe som helst, så vil en slik diskusjon bare bli fram og tilbake mellom de som mener ja og de som mener nei. Vi vil ikke få en fasit eller komme til enighet. Eller mener du at man kan diskutere seg frem til om noen er dopet eller ikke over et internettforum?

2. Mener jeg ettertrykkelig skrev at jeg mener dette UAVHENGIG av nasjonalitet, så de billige hersketeknikkene dine kan du ta med deg et visst sted.

1. Jeg mener at det er fordummende å stoppe diskusjon av andre teorier enn det du/dere har lyst til å diskutere.

2. Hersketeknikker, ja. Sånn som "spiller du dum?"-innlegget ditt (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overskriften er "treningsutløst hjerteflimmer" selv om vi ikke vet at det var treningsutløst. Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal være så naiv / sensurere alle ubehagelige teorier bare fordi de er ubehagelige.

Dessuten var det faktisk du som hadde det første svaret før du slettet det...

1. Jeg mener at det er fordummende å stoppe diskusjon av andre teorier enn det du/dere har lyst til å diskutere.

2. Hersketeknikker, ja. Sånn som "spiller du dum?"-innlegget ditt (y)

1. Du misforstår hele poenget. Det handler ikke om hva vi mener, tror eller fantaserer. Det handler om å diskutere navngitte personer uten grunnlag annet enn synsing.

2. Den kommentaren var en respons på en uttalelse, og det er også forklart både hva og hvorfor. Det har ingenting med hersketeknikk å gjøre. Å legge meninger i munnen på andre, attpåtil etter at de spesifikt har sagt noe annet, som ikke engang var mulig å mistolke, er derimot latterlig oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du misforstår hele poenget. Det handler ikke om hva vi mener, tror eller fantaserer. Det handler om å diskutere navngitte personer uten grunnlag annet enn synsing.

2. Den kommentaren var en respons på en uttalelse, og det er også forklart båsede hva pg hvorfor. Det har ingenting med hersketeknikk å gjøre. Å legge meninger i munnen på andre, attpåtil etter at de spesifikt har sagt noe annet, som ikke engang var mulig å mistolke, er derimot latterlig oppførsel.

1. Ser ikke ut som du vil forstå poenget mitt heller. Ikke noe nytt :). Gidder ikke å gjenta det jeg skrev, men poenget står fortsatt.

2. Du må alltid ha det siste ordet, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt bakgrunnen for hvorfor du ønsker å stenge tråder med slike spekulasjoner? Mye drøye ting som diskuteres på forumet, som tydeligvis ikke er noe problem. Skjønner bare ikke hvor dere setter grensene?

Fordi folk blir super-butthurt hvis du sier at f eks Marit Bjørgen eller Northug er sansynligvis dopet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...