Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har trent mer eller mindre jevnlig styrketrening i 2 år nå, jente på 170 cm og 65 kg. Har tatt noen Pt-timer i begynnelsen og innimellom, men siste er nesten ett år siden. De Pt-ene jeg benyttet meg av da har sluttet med PT-timer /lang ventetid (bla. Eirik Sandvik).

Jeg syntes jeg har hatt dårlig framgang det siste året, tross jevnlig trening og noenlunde fornuftig program og kosthold. Målet mitt er først og fremst å klare mer i benkpress (beste er 52,5 x 3 og jeg har trent alt for mye benkpress til å klare så lite..), knebøy (75x3 men mark er latterlig mye lettere) og mark (beste er 110 x 3, men 130x2 i rackpulls var ganske lett så her er det noe med teknikken som skurrer..?)

Jeg trener på studentidretten i Oslo og Evo, og er interressert i å finne en PT som er flink med teknikk på baseøvelsene. Kan også gjerne være en som jobber et annet sted i Osloområdet, bare man slipper å melde seg inn på senteret i tillegg. Noen som har noen tips? :)

Fortsetter under...

Annonse

Eller Pinglo.

Ikke like store bikeps.

Men jeg har større pupper.

Ikke driver jeg med PT-aktivitet heller ;)

Oslo Styrkeløftklubb er i mine øyne det overlegent beste alternativet om man ønsker å bli sterk og bor i Oslo, med tanke på både miljø og kompetanse. Om det ikke er aktuelt, ville jeg stilt meg bak anbefalingen om å høre med André Midtby.

Takk for råd alle sammen!

Det jeg mente var at hvis vedkommende ikke spiser nok kan resultatene utebli også. Det var ikke snakk om å spise seg opp i vekt, bare spise nok. Og selvfølgelig utføre øvelsene riktig.

Absolutt et poeng, jeg er glad i mat og absolutt ikke noen strek, men går nok litt lavt på karbohydrater innimellom..Ganske forvirret av hele hvor mye karbohydrat trenger du diskusjonen :p Men merker jo selv at hvis det blir for lite karbs blir alt blytungt..

Men jeg har større pupper.

Ikke driver jeg med PT-aktivitet heller ;)

Oslo Styrkeløftklubb er i mine øyne det overlegent beste alternativet om man ønsker å bli sterk og bor i Oslo, med tanke på både miljø og kompetanse. Om det ikke er aktuelt, ville jeg stilt meg bak anbefalingen om å høre med André Midtby.

Jeg har absolutt vurdert å bli medlem der, men større skritt å ta enn å ta noen PT-timer og trene videre selv..Også pga tid osv, og jeg tror ikke jeg har noe ønske om å konkurrere. Men veldig inspirerende å se de syke vektene enkelte jenter løfter der, 100 kg i benk, hvordan er det mulig :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...