Gå til innhold

Eks på at man kan være aktiv selv om man ikke er innom studioet en dag...;)


Frøken Linda

Anbefalte innlegg

Dagen i dag: opp kl 0630, farge håret, ordne dyr, lage mat til "ungene" og meg selv, vekke ungene (veldig stor psykisk påkjenning !!) Jobb kl 0900-1500, handle, samle inn unger og kompiser, fylle bensin, hjem. Lage nydelig ♥ ribbemiddag, rydde kjøkken, brette klær, vaske klær, henge opp klær. (her er vi nå) fôre hester, tømme "hestehagen" for møkk, gå tur med hundene (må gå to turer pga løpetid), fôre hunder, støvsuge, rydde badet, servere ribbemiddag til mannen ♥, dusje, kose seg litt, få ungene til å innse at de ikke kan "døgne i natt heller, rydde litt til, kose seg litt, tv ?, siste finpuss på meg selv, sove !! ♥ LIVET ER HERLIG ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Stå opp. Gå til bybanen mens man bærer tunge skolebøker. Stå hele veien på bybanen uten noe hå holde i. Gå på skolen. Reise seg mellom hver time for å hente vann i vannmaskinen /gå på toalettet i en annen etasje og gå innen skapet for å bytte bøker mellom hver time. Gå innom shoppingsenteret, ta trappene og gå opp til 3. etg bare for å kjøpe et batteri hos class olson siden det er lengre å gå dit enn til rema 1000. Gå til bybanen igjen. Stå hele veien hjem. Gå fra bybanestoppet til huset med flere tunge skolebøker. Lage middag. Vaske gulv. Rydde. Tømme en og en tallerken ut av oppvaskmaskinen. Skifte sengetøy. Dusje - lenge. Gå en tur med en venninne bare for å prate litt. Sove - med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi :p

Joda vi kan da ta med sexøktene våre også.

Hmm, hvem vil begynne..?

Jeg kan avsløre såpass mye at antall sexøkter følger antall styrkeøkter :!:

Og med det håper jeg at de som pleier å sutre når partneren skal på trening..tenker seg godt om :D

Man må gi og ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :p

Joda vi kan da ta med sexøktene våre også.

Hmm, hvem vil begynne..?

Jeg kan avsløre såpass mye at antall sexøkter følger antall styrkeøkter :!:

Og med det håper jeg at de som pleier å sutre når partneren skal på trening..tenker seg godt om :D

Siden jeg er singel er jeg bare helt rolig. Bahahahahahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...